کد خبر: 908573
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
داماد حجت الاسلام حسنی:
داماد حجت‌ الاسلام حسنی گفت: امام جمعه سابق ارومیه در خطبه های نماز جمعه خطاب به مسئولان تاکید می کرد که ای مسئولان و مدیران، به فریاد و مشکلات مردم برسید.

حجت ‌الاسلام سیدمحمد فخری در مراسم تشییع جنازه حجت الاسلام غلامرضا حسنی امام جمعه سابق ارومیه با قدردانی از حضور مردم شهیدپرور و روزه دار ارومیه در مراسم تشییع پیکر مرحوم حسنی اظهار کرد: ایشان همواره عاشق مردم بوده و در خطبه های نماز جمعه ارومیه نیز همواره این مسئله را بیان می کرد.
وی تصریح کرد: امام جمعه سابق ارومیه در خطبه های نماز جمعه خطاب به مسئولان تاکید می کرد که ای مسئولان و مدیران، به فریاد مردم برسید.
داماد حجت الاسلام حسنی بیان کرد: علاوه بر آن، مرحوم حسنی عاشق امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و خود بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران نیز عاشق ملت بود.
وی با اشاره به اینکه در وصیت نامه ایشان آمده بود که پیکر وی در مصلای امام خمینی(ره) دفن شود افزود: در این رابطه در جلسه ای که دیروز با مسئولان گذاشته شد و با هماهنگی و موافقت خانواده ایشان، مقرر شد که مرحوم حسنی از شهدا جدا نشده و در قطعه شهدای باغ رضوان ارومیه به خاک سپرده شود.
فخری در ادامه اظهار کرد: براساس وصیت نامه ایشان نیز مقرر شد که آیت الله مجد که یک شخصیت علمی است، نماز میت را بر ایشان قرائت کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر