کد خبر: 908345
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
متهم هنگام سوار كردن آخرين طعمه خود با شليك پليس زمينگير شد
تاكنون 02 زن و دختر در اداره پلیس عليه متهم شكايت كرده‌اند

مرد هوسراني كه پس از آزادي از زندان دست به آدم‌ربايي و آزار و اذيت زنان و دختران جوان در پوشش مسافربري مي‌كرد با شليك گلوله پليس دستگير شد.
به گزارش خبرنگار ما، اوايل دي‌ سال گذشته بود كه زني وحشت زده به اداره پليس رفت و از مرد جواني به اتهام آدم‌ربايي و آزار و اذيت شكايت كرد.
زن جوان در حالي كه از شدت ترس دست و پايش مي‌لرزيد، گفت: ساعتي قبل از خانه‌ام بيرون آمدم و در نزديكي خيابان قلهك منتظر تاكسي بودم تا به محل كارم بروم كه خودروي پژو‌405 به عنوان مسافركش جلوي پايم توقف كرد. پس از گفتن مسير در صندلي جلو نشستم و راننده كه مرد جواني بود به راه افتاد. در ميان راه راننده به بهانه ترافيك خيابان مسيرش را عوض كرد كه به او اعتراض كردم و خواستم توقف كند و پياده شوم كه ناگهان چاقوي بزرگي به پهلويم گذاشت و مرا تهديد به مرگ كرد. ترس وجودم را گرفته بود و قادر به حرف زدن نبودم كه راننده در خيابان خلوتي توقف كرد. مي‌خواستم با داد و فرياد از رهگذران درخواست كمك كنم كه مرا به شدت كتك زد و بعد هم به زور مرا آزار و اذيت كرد. ساعتي بعد او پس از سرقت طلاها و اموال گرانقيمتم مرا در خيابان پياده كرد و به سرعت از محل گريخت.
با طرح اين شكايت پرونده به دستور قاضي رضواني، بازپرس شعبه هشتم دادسراي امور جنايي تهران براي رسيدگي در اختيار تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.
مأموران در نخستين گام از تحقيقات با شكايت‌هاي مشابه و متعددي روبه‌رو شدند كه همگي حكايت از اين داشت مرد جواني در پوشش مسافركشي با خودروهاي پژو، پرايد و... زنان و دختران جوان را ربوده و پس از آزار و اذيت و سرقت اموالشان آنها را داخل خيابان رها مي‌كند.
شكايت‌هاي سريالي از متهم شيطان صفت
يكي از شاكيان كه دختر جواني بود روز 18فروردين‌ماه پس از فرار از دام مرد آدم ربا گفت: ساعت 8:30 صبح در حوالي خيابان كاوه سوار خودروي پرايدي شدم تا براي انجام كاري به مركز شهر بروم. راننده مرد جواني بود و به راه افتاد. پس از طي مسافت كوتاهي به راننده مشكوك شدم كه همان لحظه راننده چاقويي به پهلويم گذاشت و مرا تهديد كرد هيچ حركتي نكنم. راننده خودرواش را در خيابان خلوتي متوقف كرد و با تهديد چاقو قصد تجاوز داشت. با گريه و التماس از او خواستم مرا رها كند، اما او سنگدل بود و فايده‌اي نداشت و مرا آزار داد.
يكي ديگر از شاكيان هم گفت: ساعت 17:20‌عصر روز شنبه 25‌فروردين‌ماه امسال در حوالي قلهك سوار خودروي پرايدي شدم تا به حوالي سيدخندان بروم. به خاطر اينكه راحت باشم در صندلي جلو نشستم و راننده هم كه پسر جواني حدوداً 30 ساله بود به راه افتاد. در ميانه راه راننده شروع به حرف زدن كرد كه جواب او را ندادم و از او خواستم مرا پياده كند. راننده با شنيدن اين حرفم چاقويي بزرگي از زير پايش برداشت و به پهلويم گذاشت. از ترس دست و پايم به لرزه افتاده بود و راننده هم مسيرش را تغيير داد تا اينكه دقايقي بعد در خيابان خلوتي توقف كرد و مرا با تهديد چاقو مورد آزار و اذيت قرار داد.
خواهرم را با تهديد چاقو از پاركينگ خانه‌مان ربود
دختر جوان ديگري روز جمعه 21‌ارديبهشت ماه خبر ربودن خواهر جوانش را به مأموران پليس خبر داد. وي گفت: ساعتي قبل با خودروي بي‌ام‌و گرانقيمتم همراه خواهرم از خانه يكي از بستگانمان به خانه‌مان در حوالي خيابان دروس برگشتيم.
در پاركينگ را با ريموت باز كرديم و وارد پاركينگ شديم. كه ناگهان متوجه شديم پسر جواني با چاقوي بزرگي پشت سر ما وارد پاركينگ شد. در حالي كه از ترس شوكه شديم مرد چاقو به دست به ما حمله كرد و خواهرم را در حالي كه چاقو را به گردن او فشار مي‌داد كشان كشان به بيرون برد و بعد سوار خودروي پژو 405 كرد و به سرعت از محل گريخت. با داد و فرياد از رهگذران درخواست كمك كردم اما خيابان خلوت بود و مرد آدم ربا خواهرم را ربود.
دخترجوان هم پس از رهايي از دام مرد شيطان صفت با طرح شكايتي گفت: پس از اينكه مرد شيطان صفت با تهديد چاقو مرا ربود با گريه و زاري از او خواستم مرا رها كند، اما او به گريه‌هاي من توجهي نمي‌كرد و به راهش ادامه داد تا اينكه در خيابان خلوتي توقف كرد و به زور مرا آزار داد. در همين حال من با داد و فرياد از مردم كمك خواستم و موفق شدم از دام مرد هوسران فرار كنم اما او با خودرواش فرار كرد.
خودروي مرد هوسران سرقتي بود
در حالي كه هر روز به تعداد شاكيان افزوده مي‌شد بررسي مأموران نشان داد مرد هوسران در تمامي آدم‌ربايي‌ها از خودروي سرقتي استفاده كرده و پس از اقدام به آدم‌ربايي و آزار و اذيت به خاطر اينكه شناسايي نشود خودروي سرقتي را رها كرده و دوباره براي جنايت‌هاي بعدي خودروي ديگري را سرقت مي‌كرده است.
مرد هوسران با شليك 3 تير زمينگير شد
در چنين شرايطي مشخصات مرد شيطان‌صفت به دستور قاضي در اختيار تمامي گشتي‌هاي پليس قرار گرفت و مأموران تحقيقات گسترده و فني را براي دستگيري وي آغاز كردند تا اينكه روز چهارشنبه هفته قبل مأموران گشت كلانتري‌124 قلهك هنگام گشت‌زني در محدوده استحفاظي به خودروي پژو پرشيايي كه قصد سوار كردن زن جواني را داشت، مشكوك شدند. مأموران پس از استعلام شماره پلاك خودرو دريافتند خودروي پرشيا چند روز قبل اعلام سرقت شده است. بدين ترتيب مأموران براي توقف و دستگيري متهم اقدام كردند، اما راننده با ديدن مأموران اقدام به فرار كرد تا اينكه پس از تعقيب و گريز كوتاهي با شليك سه‌تير زمينگير شد و به دام افتاد.
پس از دستگيري متهم مشخص شد وي همان راننده شيطان صفتي است كه از مدتي قبل در پوشش مسافركشي با تهديد چاقو زنان و دختران جوان را ربوده و مورد آزار و اذيت قرار داده است. از سوي ديگر بررسي سوابق متهم نشان داد وي چند سال قبل به اتهام آزار و اذيت زنان و دختران جوان دستگير و راهي زندان شده است كه پس از آزادي در دي‌‌سال قبل دوباره جنايت‌هاي خود را ازسر گرفته است.
صبح ديروز متهم براي تحقيق به دادسراي امور جنايي منتقل شد. وي در بازجويي‌ها به جرم‌هاي خود اعتراف كرد. قاضي رضواني پس از تحقيقات دستور انتشار عكس متهم را صادر كرد و درخواست كرد چنانچه فرد يا افرادي از سوي مرد هوسران مورد آدم‌ربايي و آزار و اذيت قرار گرفته‌اند براي طرح شكايت به اداره شانزده پليس آگاهي پايتخت مراجعه كنند. متهم براي ادامه تحقيقات در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.
گفت‌وگو با متهم
خودت را معرفي كن‌؟
اميد 30 ساله هستم.
چند دختر يا زن را ربودي‌؟
درست يادم نيست اما فكر كنم هفت نفر.
در پرونده ات نوشته بيش از 20 شاكي داري‌؟
(سكوت مي‌كند.)
چه شد كه تصميم به آدم‌ربايي و آزار و اذيت گرفتي‌؟
عقده داشتم از زنان.
چرا‌؟
من بچه بالاي شهرم و وضع مالي پدرم خوب است. چند سال قبل در مهماني يكي از دوستانم شركت كردم و با دختر جواني آشنا شدم. من عاشق او شدم و تصميم داشتم با او ازدواج كنم. او هم مدعي بود عاشق من است، اما مرا معتاد به شيشه كرد. مدتي بعد به خاطر اعتياد به شيشه سرقت كردم و به زندان افتادم. وقتي از زندان آزاد شدم، فهميدم او به من خيانت كرده و با فرد ديگري دوست شده‌است. از همان روز به بعد از زنان عقده گرفتم.
درسوابقت آمده اتهام قبلي تو هم تعرض به زنان است.
(سكوت متهم)
شما وضع مالي خوبي داشتيد چرا دست به سرقت زدي‌؟
پدرم وقتي فهميد شيشه‌اي شده‌ام به من پول نمي‌داد. من عاشق خودرو بودم او هم گفت هر وقت اعتيادت را ترك كردي برايت ماشين مي‌خرم.
بيشتر توضيح بده‌؟
هر وقت شيشه مصرف مي‌كردم روحي به من دستور مي‌داد كه زنان و دختران جوان را بربايم و مورد آزار و اذيت قرار دهم. به همين دليل ابتدا خودرو سرقت مي‌كردم و با خودروي سرقتي زنان جوان و دختران را سوار مي‌كردم.
با چه تهديد مي‌كردي‌؟
با چاقو يا پيچ گوشتي.
تجاوز هم مي‌كردي‌؟
نه فقط آزار و اذيت مي‌كردم.
ساعت خاصي آدم‌ربايي مي‌كردي‌؟
نه، هر وقت شيشه مصرف مي‌كردم و حالم خوب بود تصميم مي‌گرفتم و با خودروي سرقتي زنان و دختران را به عنوان مسافر سوار مي‌كردم و بعد هم... .
در اين مدت چند تا ماشين سرقت كردي‌؟
فكر كنم سه خودرو.
زنان و دختران ربوده شده وقتي التماس يا گريه مي‌كردند چه حسي داشتي‌؟
حسي نداشتم. گاهي هم آنها را رها مي‌كردم.
فكر مي‌كردي گرفتار شوي‌؟
نه.
آخرين حرف‌؟
من قيد زندگي‌ام را زده‌ام و مي‌دانم كه اعدام مي‌شوم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار