کد خبر: 908294
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۸
سه روز از برگزاری نمایشگاه می‌گذرد، اما آشفتگی چیدمان و عدم هماهنگی‌‎های مناسب برای برنامه‌ها در این دوره از نمایشگاه همچنان به چشم می خورد.

بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، در مصلای امام‌خمینی (ره) از شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه آغاز شده است.

سه روز از برگزاری نمایشگاه می‌گذرد، اما آشفتگی چیدمان و عدم هماهنگی‌‎های مناسب برای برنامه‌ها در این دوره از نمایشگاه همچنان به چشم می خورد.

از اطلاع رسانی ضعیف گرفته تا سر و صدا‌ی ناشی از برچیدن غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب. تقریباً دو هفته از اختتامیه سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران می‌گذرد، اما تاکنون دکور غرفه‌های این نمایشگاه جمع نشده است!

وارد محوطه مصلا که می‌شویم در نگاه اول احساس می‌کنیم که آدرس را اشتباه آمده‌ایم؛ زیرا هیچ خبری از بنر و تبلیغات محیطی یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های کشور نیست. تبلیغات ضعیف در اطلاع رسانی به گونه ای است که تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه را هم کاهش داده است.

به نظر می رسد مسئولان برگزاری نمایشگاه، باید از مردم بخواهند که در روز بیش از ۱۰ نفر برای بازدید مراجعه نکنند؛ زیرا فقط یک ون ۱۰ نفره برای جابجایی مردم از جلوی مترو موجود است. چنانچه تعداد بازدیدکنندگان افزایش پیدا کند، باید ستاد مدیریت بحران برای این اوضاع تشکیل شود!

همچنین غرفه اطلاع رسانی هم در نمایشگاه به چشم نمی‌خورد. بازدید کننده باید خود بگردد و مکان موردنظرش را پیدا کند.

از نگارخانه نمایش آثار هنری و مکانی که برای ورکشاپ‌های هنری تعبیه شده است، هم چیزی نگوییم بهتر است. این موارد بخش کوچکی از نواقص نمایشگاه قرآن است. نمایشگاهی که اسم بین المللی بودن را یدک می‌کشد؛ اما آن طور که باید در نحوه برگزاری آن تلاش نشده است و باید در روز‌های آتی برای حفظ شأن نمایشگاه تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته شود.

گفتنی است؛ بیست و ششمین نمایشگاه قرآن از ۲۹ اردیبهشت تا ۱۴ خرداد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار