کد خبر: 907797
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶

زورگير خشن كه براي تأمين پول مواد‌مخدر شيشه اقدام به سرقت‌هاي سريالي مي‌كرد با هوشياري مالباخته نوجوان در جنوب تهران بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار ما، ساعت 21:00 شامگاه پنج‌شنبه 23‌فروردين‌ماه پسري نوجوان مأموران پايگاه نهم پليس آگاهي را از ماجراي سرقت با خبر كرد. اوگفت: همراه دوستم در حال عبور از بلوار قدس بوديم كه ناگهان مرد موتورسواري راهمان را سد كرد و با تهديد چاقو گوشي تلفن همراه من را كه يك ميليون و 300 هزار تومان قيمت داشت سرقت كرده و فرار كرد. شش روز بعد از وقوع حادثه و در حالي كه تحقيقات در جريان بود پسر نوجوان خودش را به خودروي گشت كلانتري 167 دولت آباد رساند و گفت كه سارق را داخل پاركي در محدوده خيابان شهيد بروجردي ديده است. بعد از آن بود كه مأموران پليس راهي محل شده و متهم را كه قصد داشت با موتورش از محل فرار كند بازداشت و در بازرسي از وي يك سلاح سرد كشف كردند.

 اميرحسين.‌ش 21‌ساله در بازجويي‌ها به دهها فقره زورگيري در مناطق مختلف شهرري، دولت آباد و سيزده‌آبان اعتراف كرد و گفت براي تأمين پول موادمخدر شيشه مجبور به سرقت شده‌‌است.

سرهنگ كارآگاه كرم يوسف‌وند، رئيس پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام دستور انتشار بدون پوشش تصوير متهم گفت: دستور انتشار تصوير بدون پوشش متهم از سوي بازپرس شعبه چهارم دادسراي عمومي و انقلاب شهرري صادر شده و شاكيان مي‌توانند به پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ در شهرري – خيابان آستانه مراجعه كنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار