کد خبر: 907752
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۳۴ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد استان خبر داد.

فرید محبی با اشاره به جزئیات خبر گفت: طی سال ۹۶،  ۳۴ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی و کارگشایی از محل منابع صندوق امداد ولایت به مددجویان کمیته امداد استان پرداخت شد.

وي  با تأکید بر اینکه صندوق امداد ولایت به‌ منظور اهدافی مانند ترویج سنت قرض‌الحسنه امداد و برطرف کردن نیازهای مددجویان کمیته امداد تأسیس شد، افزود: در این زمینه 5هزار و ۹۲۲ مورد تسهیلات کارگشایی به‌ صورت کاملاً قرض‌الحسنه و با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۸۲ میلیون تومان به مددجویان و اقشار نیازمند در سال گذشته پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات خودکفایی پرداخت ‌شده از محل صندوق امداد ولایت به مددجویان را ۹۷۲ مورد دانست و ادامه داد: در این حوزه ۱۶ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی برای ورود مددجویان به بازار کسب‌ و کار هزینه شده است.

محبي  با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۸ هزار کارت‌ بانکی برای مددجویان تحت حمایت صادر و توزیع شد، گفت: در حال حاضر نیز 5هزار و ۵۴۹ کارت‌ بانکی برای ایتام تحت حمایت صادر شده است.

وی با اشاره به حلول  ماه مبارک رمضان از خیران و نیکوکاران خواست با مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد به‌ خصوص سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت، یاری‌‌رسان نیازمندان باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار