کد خبر: 907736
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مدير عامل شركت گاز استان اردبيل از برخورداري 88 درصد خانوارهاي روستايي استان اردبيل از نعمت گاز طبيعي خبر داد.

فيروز خدايي با اشاره به اينكه اكنون يك هزار و ۵۶ روستاي استان از نعمت گاز طبيعي برخوردارند كه بالغ بر ۸۸ درصد خانوارهاي روستايي استان اردبيل را شامل مي‌شود، گفت: پروژه گازرساني به روستاهاي شورگل، كرم كندي، بالاخان كندي، مراد علي كندي، شابي كندي، حاج آقاكندي، قوطوربلاغ، هموار كندي، يانبلاغ، اوچبلاغ از توابع بخش جعفرآباد از توابع شهرستان بيله‌سوار از نعمت گاز طبيعي بهره‌مند شدند.

وي افزود: پروژه گازرساني به اين روستاها در قالب 32 هزار متر شبكه‌گذاري و با اعتباري بالغ بر 20 ميليارد ريال به بهره‌برداري رسيد كه بيش از 350 خانوار روستايي تحت پوشش گاز طبيعي قرار گرفتند كه با تلاش‌هاي انجام شده تا پايان سال 97 حدود 95 درصد از روستاهاي بالاي 20 خانوار شهرستان بيله‌سوار گازدار خواهند شد. مدير عامل شركت گاز استان اردبيل ادامه داد: هم اكنون يك هزار و 56 روستاي استان از نعمت گاز طبيعي برخوردارند كه 656 روستا از اين تعداد گازدار شده كه بالغ بر 88 درصد خانوارهاي روستايي استان اردبيل را شامل مي‌شود.

خدايي از برنامه‌ريزي براي بهره‌مندي تمامي روستاهاي بالاي 20 خانوار استان خبر داد و افزود: تلاش و جديت بر اين است تا بتوانيم در اين حوزه گام‌هاي جدي و اساسي را برداشته و زمينه براي بهره‌مندي هر چه بيشتر ساكنان مناطق روستايي استان از خدمات اين شركت را فراهم آوريم.

فرماندار شهرستان بيله‌سوار نيز در اين آئين اظهار كرد: تاكنون عمليات گازرساني به 89 روستاي اين شهرستان اجرايي شده و اين در حالي است كه تا سال 92 تنها 20 روستاي شهرستان از نعمت گاز طبيعي برخوردار بودند.

حسن قبادي خدمات‌رساني هر چه بيشتر در مناطق روستايي را زمينه‌ساز ماندگاري روستائيان و نيز مهاجرت معكوس دانست و بيان كرد: با توجه به اينكه روستاها قطب توليد به شمار مي‌روند بايد تلاش كنيم تا زمينه براي ماندگاري روستاييان در اين مناطق را فراهم آوريم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار