کد خبر: 907712
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲
رضا یزدانی - کمیل قاسمی - حسن رحیمی

پس از عدم صدور مجوز حضور در انتخابی مجدد برای چهار آزادکار عنوان‌دار کشورمان از سوی شورای فنی، خبرهای متفاوتی در خصوص آینده این نفرات به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از برگزاری مرحله نهایی رقابتهای انتخابی تیم ملی کشتی آزاد و مشخص شدن نفرات برتر برای حضور در بازیهای آسیایی و رقابتهای جهانی، چهار آزادکار نامدار و المپیکی ایران به دلیل غیبت در مسابقات در لیست ملی پوشان اردونشین جای نگرفتند.

کمیل قاسمی، رضا یزدانی، حسن رحیمی و مسعود اسماعیل پور، چهار آزادکار عنوان‌داری بودند که هر کدام بنا به دلایلی از جمله مصدومیت، دوری از تمرینات و عمل جراحی نتوانستند در رقابتهای انتخابی شرکت کنند و باوجود مستندات پزشکی برخی از این نفرات، هر چهار نفر با نظر شورای فنی موفق به کسب مجوز حضور در انتخابی مجدد و قرار گرفتن در جمع ملی پوشان نشدند. بلافاصله بعد از این تصمیم «مجید خدایی» عضو و سخنگوی شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد اعلام کرد: حسن رحیمی، مسعود اسماعیل پور، رضا یزدانی و کمیل قاسمی به دلیل دور بودن از میادین و آسیب دیدگی نمی توانستند در رویدادهای پیش رو برای تیم ملی مثمرثمر باشند به همین دلیل شورای فنی با حضورشان در انتخابی مخالفت کرد.

خدایی تاکید کرد که شورای فنی تمامی جوانب این تصمیم را مورد بررسی قرار داد، چراکه از یک سو باید شان و منزلت این قهرمانان را حفظ می کرد و از سوی دیگر  باید حقوق کشتی‌گیرانی که در چندین مرحله فرایند انتخابی شرکت کرده اند را محترم می‌شمرد و به قانون احترام می گذاشت.

به هر حال با توجه به عدم حضور این آزادکاران در جمع مدعیان تیم ملی برای بازیهای آسیایی جاکارتا و رقابتهای جهانی مجارستان، برخی از اهالی و کارشناسان کشتی بر این باورند شرایط جسمی و سنی این نفرات، دوران اوج و درخشش آنها نیز به پایان رسیده و بعید به نظر می رسد این نفرات بتوانند با شرایط کنونی، حریف مدعیان جوان و باانگیزه اوزان خود شوند.

در همین راستا با توجه به اظهارات غیر رسمی برخی از مسئولان فدراسیون کشتی و اعضای شورای فنی این احتمال وجود دارد که برخی از این چهره‌ها همچون کمیل قاسمی و رضا یزدانی در آستانه ورود به عرصه مربیگری قرار گرفته اند و بزودی در کسوت جدید و در کادر فنی تیم های جوانان یا امید مشغول به فعالیت خواهند شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار