کد خبر: 907665
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
ساره جوانمردی

پرچمدار کاروان ایران در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا گفت: با توجه به مسوولیت بزرگی که کمیته ملی پارالمپیک بر عهده من گذاشته است، امیدوارم لیاقت پرچمداری در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا را داشته باشم.

ساره جوانمردی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: من از کمیته ملی پارالمپیک تشکر می‌کنم که من را لایق این مسوولیت بزرگ دانست و پرچمداری این دوره از بازیهای پاراآسیایی را به من واگذار کرد.

وی گفت: من معتقدم افراد زیادی هستند که بیش از من شایستگی این عنوان را داشتند و من از کمیته ملی پارالمپیک تشکر می‌کنم. امیدوام به بهترین شکل ممکن از عهده‌ی چنین مسوولیت سنگینی برآیم.

جوانمردی افزود: زمانی که شنیدم پرچمدار بازیهای پاراآسیایی جاکارتا شدم حس بسیار خوبی داشتم. امیدوارم این افتخارات همواره تداوم داشته باشد.

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی کره‌جنوبی اظهار کرد: بازی های پاراآسیایی جاکارتا سومین تجربه حضور من در بازیهای پاراآسیایی است و تمام تلاشم بر این است که بهترین عملکرد را در این بازیها داشته باشم.

جوانمردی در پایان در ارزیابی از وضعیت خود بعد از بازگشت از مسابقات جهانی کره جنوبی خاطرنشان کرد: شرایط خوبی دارم و خوشبختانه اولین سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ در رشته تپانچه بادی ۱۰ متر بانوان را نیز کسب کردم. هدفم بر این است در بازی های پارالمپیک توکیو در هر دو ماده تپانچه خفیف و تپانچه ۱۰ متر عملکرد موفقی داشته باشم. البته این امر زمانی میسر می‌شود که از حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون برخوردار شوم.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار