کد خبر: 907656
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل:
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: تاکنون 108 طرح کشاورزی با 700 میلیارد ریال اعتبار در جلسات کارگروه اشتغال استان تصویب شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، محسن مصطفایی در جلسه بررسی طرح های تولیدی و اشتغالزای کشاورزی اظهار کرد: در صورت اجرایی شدن این طرح ها برای 816 نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد می شود.

وی افزود: از این تعداد طرح تاکنون به ارزش بیش از 450 میلیارد ریال از ابتدای سال برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عاملی استان معرفی شده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد:عزم مسئولان تصمیم ساز و اجرایی در استان تقویت تولید می باشد که به دنبال آن موضوع اشتغالزایی و کارآفرینی نیز تحقق خواهد یافت.

مصطفایی تصریح کرد: بیشترین طرح‌های کشاورزی در زمینه پرورش دام سبک و سنگین ، واحد های گاومیش داری وشترداری و طرح‌های زنجیره تولید گوشت و شیر می‌باشند.

وی گفت: کشاورزی مهمترین محور اقتصادی استان اردبیل می باشد که سالانه بیش از 4.5 میلیون تن انواع محصولات زراعی، باغی و دامی در استان تولید می شود و در هشت محصول عمده‌ کشاورزی رتبه‌ زیر 10 کشور را به خود اختصاص داده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر