کد خبر: 907654
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
فرماندار شهرستان اردبیل:
فرماندار شهرستان اردبیل گفت: با همکاری دستگاه‌های مربوطه کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی در مدارس اردبیل برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، جواد زنجانی  در جلسه شورای آموزش و پرورش در فرمانداری اردبیل اظهار داشت: کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی در مدارس اردبیل برگزار می‌شود و باید در این زمینه دستگاه‌های مربوطه تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به این که استفاده از اساتید مجرب در این کارگاه‌ها مبنای کار قرار دارد افزود: با توجه به این که فضای مجازی زندگی دانش‌آموزان را تحت تاثیر قرار داده است انتظار می‌رود از این فضا به طور مناسب استفاده شود.

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: فضای مجازی مزایای خوبی دارد و باید طوری برنامه‌ریزی شود تا دانش‌آموزان در استفاده از فضای مجازی شاخص‌های مناسبی را مبنای کار قرار دهند.

زنجانی تصریح کرد: با توجه به این که دانش‌آموزان قشر حساس جامعه هستند باید در این زمینه برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.

وی از لزوم ارتقای مهارتهای مختلف بین دانش‌آموزان خبر داد و بیان کرد: نیاز است آموزش و پرورش در این زمینه سرمایه‌گذاری کند تا شاهد تعلیم و تربیت دانش‌آموزان فعال در جامعه باشیم.

فرماندار شهرستان اردبیل با بیان این که ارائه خدمات آموزش و بهداشتی در مدارس اردبیلی و به ویژه مدارس روستایی مبنای کار قرار گیرد بیان کرد: امروزه نیاز است سلامت روحی و جسمی دانش‌آموزان مبنای کار قرار گیرد و کارگاه‌های حوزه بهداشت در روستاها برگزار شود.

زنجانی خواستار همکاری آموزش و پرورش برای برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت برای دانش‌آموزان شد و گفت: در این زمینه آموزش و پرورش باید همکاری مناسبی داشته باشند و والدین نیز باید در این زمینه مشارکت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر