کد خبر: 907582
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
ويژه برنامه‌هاي ماه رمضان براي داشتن مهمان خاص كه داراي زندگي غيرمعمول و داراي اتفاقات خارق‌العاده باشند، با هم به رقابت مي‌پردازند و حتي سوژه‌هاي يكديگر را مي‌دزدند.
محمد صادقي

جريحه دار كردن احساسات مردم و ايجاد حس همدردي، تعجب و ترحم در آنها از جمله ترفندهاي جذب بيننده در ويژه برنامه‌هاي ماه رمضان تلويزيون است، از ماه عسل در شبكه 3 سيما گرفته تا برنامه‌هايي مانند «هزارداستان» كه از شبكه نسيم پخش مي‌شود. جالب اين است كه احسان عليخاني تهيه كننده برنامه ماه عسل مدعي است كه يك تيم كاري در طول سال به دنبال سوژه يابي براي برنامه ماه عسل هستند، اما نتيجه كار كه همان مهمانان برنامه است، بيشتر از دل اخبار حوادث روزنامه‌ها و افراد مشهور در فضاي مجازي بيرون مي‌آيد. به تازگي نيز مورد مهمان تكراري دامنگير برنامه ماه عسل شده است. ماه عسل امسال مهماني را به برنامه آورد كه سال گذشته در برنامه «هزار داستان» شبكه نسيم حضور داشت. مريم نصيري‌زاده، مادر سنگ‌شكن رامهرمزي پارسال با حضور در برنامه «هزار داستان» روبه‌روي شقايق دهقان نشست و از مشكلات زندگي‌اش گفت. اين بانوي رامهرمزي امسال مهمان برنامه ماه عسل شد. پيش از ماه رمضان نيز رضا رشيدپور مجري برنامه حالا خورشيد بدون اينكه از برنامه «ماه عسل» نام ببرد، اين برنامه را متهم به سوژه دزدي كرده بود.

در آن زمان قرار بود برنامه حالا خورشيد ميزبان گردانندگان كافه داونتيسم باشد كه افراد داراي معلوليت سندرم داون و اوتيسم هستند. اما زماني که هماهنگي‌ها براي حضور اين افراد در برنامه انجام شده بود، در تماسي با اين افراد به آنها گفته مي‌شود كه از حضور در حالا خورشيد منصرف شوند و به جايش به يك برنامه در ماه رمضان بروند. در آن روز رضا رشيدپور آنقدر از اين بحث ناراحت بود كه آن را در برنامه زنده تلويزيوني مطرح كند و انتقادش را معطوف به همكار پرنفوذش در شبكه 3 بكند ولي داستان سوژه دزدي و تلاش براي مهمان خاص به برنامه تلويزيوني آوردن به همين جا ختم نشد. پيش از اين نيز دو برنامه «دورهمي» و « من و شما» چنين رقابتي را بر سر دعوت از «ناصر ملك مطيعي» بازيگر سينماي فيلمفارسي داشتند. اين بازيگر به فاصله اندك به دو برنامه دعوت شده بود و هر دو برنامه هم با حضور وي ضبط شده بودند، اما وقتي مشخص شد برنامه شبكه «من و شما» زودتر مي‌خواهد از ملك‌مطيعي رونمايي كند، عوامل دورهمي مسئله را به سمتي پيش بردند كه برنامه «من و شما» پخش نشود و در نهايت با ورود مديران ارشد سازمان، هيچ كدام از برنامه‌ها پخش نشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار