کد خبر: 907514
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
به مناسبت فرا رسيدن ماه مبارك رمضان ۱۴ هزار و ۵۰۰ سبد كالا از محل كمك‌هاي خيران به خانوارهاي تحت پوشش كميته امداد استان و اقشار نيازمند ارائه مي‌شود.

مديركل كميته امداد استان اردبيل با اعلام اين خبر گفت: کمک به نيازمندان و فقرا از رويكردهاي اصلي كميته امداد بوده و در ماه مبارك رمضان كه ماه رافت و مهرباني است رسيدگي به فقرا و رفع مشكلات نيازمندان بايد در جامعه به گفتمان تبديل شده و حق و حقوق فقرا فراموش نشود.

حسين دشتي افزود: در حال حاضر 26 هزار خانوار تحت پوشش كميته امداد استان هستند كه سال گذشته حدود 50 ميليارد و 500 ميليون تومان مستمري به اين خانوارها پرداخت شده است.

وي ادامه داد: در كنار پرداخت مستمري خدمات مختلفي كه به اين خانوارها ارائه مي‌شود سال گذشته به ارزش 40 ميليارد تومان بوده و بانك‌هاي استاني نيز 24 ميليارد تومان به مددجويان كميته امداد استان تسهيلات ارائه كردند و كميته امداد نيز از منابع داخلي خود 18 ميليارد و 700 ميليون تومان به اين مددجويان تسهيلات قرض‌الحسنه ارائه كرده است.

اين مسئول تصريح كرد: در سال گذشته بيش از 31 ميليارد تومان ارزش كمك‌هاي نقدي و غيرنقدي مردم بوده كه 53 درصد اين مبلغ به صورت نقد پرداخت شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار