کد خبر: 907465
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
آرون گرامی‌پور

آرون گرامی‌پور بازیکن ایرانی – انگلیسی تیم بسکتبال زاگرب کرواسی در صورتی می‌تواند برای تیم ملی ایران بازی کند که فدراسیون ۳ هزار فرانک به فدراسیون جهانی پرداخت کند.

به گزارش ایسنا، یکی از بازیکنان دو رگه‌ای که سال گذشته در بسکتبال ایران حضور پیدا کرد و بازیکن توانمندی بود آرون گرامی‌پور است که به دلیل مساله خدمت سربازی سال قبل ایران را ترک کرد. امسال او می‌تواند سربازی‌اش را بخرد و دیگر مشکلی برای ورود به کشور نخواهد داشت. گرامی‌پور مدارکش را هم در اختیار فیبا قرار داده و طبق آخرین اعلام فدراسیون جهانی او بازیکن ایرانی شناخته می‌شود و می‌تواند برای تیم ملی به میدان برود اما حضور او در ترکیب منوط به پرداخت ۳ هزار فرانک به فدراسیون جهانی است.

او که اکنون در لیگ کرواسی دست به توپ است در صورت پرداخت این مبلغ توسط فدراسیون می‌تواند در رویدادهای پیش‌رو تیم ملی را همراهی کند.

فدراسیون بسکتبال هنوز این پول را پرداخت نکرده‌است. مسعود قاسمی مدیر تیم‌های ملی درباره این موضوع به ایسنا گفت که فدراسیون پیگیر پرونده گرامی‌پور بوده و قطعا این پول را هم پرداخت خواهد کرد تا بتواند از این بسکتبالیست استفاده کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار