کد خبر: 907464
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
مهاجم های برتر اروپا

رئال مادرید به دنبال امضای قرارداد با یک مهاجم بزرگ است و ستاره‌های تیم‌های بزرگ اروپایی مدنظر این تیم هستند.

به‌ گزارش ‌ایسنا،‌ رئال مادرید برای تقویت خط حمله خود به دنبال یک مهره مناسب است تا این پست بهتر از گذشته عمل کند. سفیدپوشان به دنبال بهترین‌های تیم‌های اروپایی هستند. هفت ستاره مورد نظر تیم مادریدی است که در ادامه‌ به آنها اشاره می‌شود.

هری کین

بهترین گلزن سال ۲۰۱۷ (۵۶ گل) یکی از بازیکنان مدنظر رئال مادرید است.

کیلیان ام‌باپه

فلورنتینو پرس برای امضای قرارداد با این بازیکن به پاریس رفت تا با خانواده‌اش در این رابطه صحبت کند اما در نهایت در این امر ناکام ماند. اکنون به نظر می‌رسد امضای قرارداد با مهاجم جوان فرانسوی امکان پذیر نباشد چون این تیم با باشگاه قدرتمندی مانند پاری ‌سن‌ ژرمن روبرو است (ام‌باپه سال گذشته از موناکو به صورت قرضی به پاری ‌سن‌ ژرمن رفت).

مائورو ایکاردی

افت کریم بنزما باعث شده است سفید پوشان نیاز به مهاجم توانمند پیدا کنند. ایکاردی از نام‌هایی است که بیش از همه شنیده می‌شود. با این حال مادریدی‌ها اعلام کردند که شایعات در رابطه با مهاجم آرژانتینی به خاطر مدیر برنامه‌اش است. او از این موضوع می‌تواند برای بهبود دستمزد ایکاردی بهره ببرد.

روبرت لواندوفسکی

مهاجم لهستانی از مدت‌ها پیش مدنظر مادرید بوده است. باشگاه ‌اسپانیایی دو بار در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ قصد امضای قرارداد با این بازیکن را داشت.

نیمار

مهاجم برزیلی هدف اصلی پرس است. از طرفی نیمار نیز خواهان بازی در مادرید است. مبلغ بند آزاد سازی مهاجم پاری سن ژرمن ۲۲۲ میلیون یورو است.

محمد صلاح

بازیکن لیورپول تا به امروز ۴۴ گل در ۵۱ بازی به ثمر رسانده و نقش مهمی در رسیدن لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا داشته است. مادرید علاقه مند به جذب مهاجم مصری است.

ادن هازارد

پدر هازارد هرگونه مذاکره فرزندش با چلسی را در رابطه با تمدید قراردادش متوقف کرده است تا شاید مادرید درخواست امضای قرارداد ارائه دهد. با این حال بازیکن بلژیکی برای تیم اسپانیایی جز گزینه‌های اصلی محسوب نمی شود.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار