کد خبر: 907435
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

خبرگزاری فارس: ترکیب وزنه برداری برای جاکارتا یک ماه زودتر بسته می شود

ترکیب وزنه‌برداران اعزامی به بازی‌های آسیایی جاکارتا یک ماه زودتر و در تیرماه بعد از رکوردگیری نهایی مشخص و اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی‌که قرار بود ملی‌پوشان وزنه‌برداری برای برگزاری تمرینات سطح دریا اواخر هفته قبل سفری 3 هفته‌ای به شهرستان لنگرود در استان گیلان داشته باشند، اما بر اساس اعلام کادر فنی این اردو به دلیل همزمانی با مراسم تجلیل از قهرمانان لغو و تمرینات ملی‌پوشان در تهران پیگیری خواهد شد و تا دهم خرداد ماه در کمپ تیم‌های ملی ادامه خواهد داشت. پس از آن وزنه‌برداران ملی‌پوش استراحتی یک هفته‌ای را متقارن با شب‌های قدر خواهند داشت و سپس تمرینات مجددا از سر گرفته خواهد شد.

پیش از این قرار بود نهم خردادماه رکوردگیری نهایی از ملی‌پوشان برای مشخص شدن ترکیب وزنه‌برداران اعزامی به بازی‌های آسیایی انجام شود، اما با توجه به تغییر برنامه کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا و برگزارکنندگان مسابقات، زمان رکوردگیری نهایی تغییر و روزهای پنجم و ششم تیرماه همزمان با هفته اول لیگ برتر انجام خواهد شد.

قرار بود فهرست ملی‌پوشان برای حضور در بازی‌های آسیایی نیز در ۲ مرحله؛ لیست اولیه خرداد ماه و بعد از رکوردگیری نهایی، فهرست نهایی مرداد ماه ارسال شود، اما با توجه به تغییر برنامه مسابقات، فهرست نهایی باید یک ماه زودتر از برنامه قبلی و تیرماه ارسال شود که به همین دلیل زمان رکوردگیری نهایی نیز تغییر و روزهای پنجم و ششم تیرماه همزمان با هفته اول لیگ برتر انجام خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار