کد خبر: 907393
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه می‌گوید که تجهیز و ارتقا آموزش‌های یگان‌های واگنش سریع این نیرو، اولویت اول نزسا در سال ۹۷ است.
 
تسنیم: سردار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه درباره اولویت‌های این نیرو برای ارتقا توان رزم در سال ۹۷ گفت: در سال ۹۷ مجموعه برنامه‌هایی برای ارتقا توان رزم یگان‌های زرهی و پیاده نیروی زمینی سپاه در دست اقدام داریم.

وی افزود: در همین راستا بنا داریم تا ضمن ارتقا کیفیت تجهیزات و بروز رسانی تانک‌ها و نفربرها، سطح آموزش‌های نیروی انسانی نزسا را نیز ارتقا دهیم.

سردار پورجمشیدیان تاکید کرد: همچنین درسال ۹۷ سرمایه‌گذاری خاصی روی یگان‌های واکنش سریع خواهیم داشت. در راستای ارتقا توان رزم یگان‌های واکنش سریع نزسا، اولویت اول ما ارتقا آموزش‌ها و پس از آن ارتقا تجهیزات یگان‌های واکنش با تجهیزات بومی و ساخت داخلی است.

ابتدای سال گذشته سردار عبدالله عراقی جانشین سابق نیروی زمینی زمینی سپاه در گفتگو با خبرنگار تسنیم از تشکیل یگان‌های واکنش سریع در نیروی زمینی سپاه خبر داده بود.

به گفته سردار عراقی، این یگان‌ها بنا به تدبیر فرمانده کل قوا و از تبدیل تیپ‌های تکاور نیروی زمینی به یگان‌های واکنش سریع تشکیل شده‌اندو قادرند در زمان کمی، فراخوان و سازماندهی و آماده به جنگ شده و در کمتر از ۲۴ ساعت به هر نقطه‌ای از کشور اعزام شوند و به اجرای عملیات پرداخته و وارد جنگ شوند.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار