کد خبر: 907383
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲
عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: تا زمانی که گروه ویژه اقدام مالی (FATF) تعاریف و شرایط ما را نپذیرند، بررسی این لایحه در مجلس متوقف می‌ماند.
به گزارش جوان آنلاین، ولی‌الله نانواکناری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، با اشاره به نامه بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس به لاریجانی رئیس مجلس برای توقف بررسی لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم (FATF)، گفت: موضوعات و مواردی در لایحه FATF وجود دارد که مورد مناقشه است و ما نگران هستیم.

وی ادامه داد: برای مثال تفسیری که آن‌ها از تروریسم دارند، با ما متفاوت است به طوری که ما حزب‌الله را یک تشکیلات آزادی‌بخش می‌دانیم و داعش را تروریست، اما آنان منافقین را از لیست تروریست‌ها حذف می‌کنند و حزب‌الله را که از مردم و کشورش حمایت می‌کند، تروریست می‌دانند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: از آنجایی که گروه ویژه اقدام مالی (FATF) بر سازمان‌های بزرگ جهانی، چون سازمان ملل اعمال نظر دارند، ما نگرانیم و به همین دلیل درخواست کردیم بررسی این لایحه در مجلس تا زمانی که آنان تعاریف و شرایط ما را بپذیرند و اصلاحاتی در آن صورت گیرد، مسکوت بماند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار