کد خبر: 907342
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱
نايب‌رئيس كميته تحقيق و تفحص خبر داد
نايب‌رئيس كميته تحقيق و تفحص مجلس شوراي اسلامي از مديران دوتابعيتي از ارسال نام ۱۰۰ مدير دوتابعيتي تصميم‌ساز در مسائل كشور به دادستاني خبر داد.

حسينعلي حاجي‌دليگاني، نايب‌رئيس كميته تحقيق و تفحص مجلس شوراي اسلامي از مديران دوتابعيتي در گفت‌وگو با تسنيم از ارسال اسامي 100 مدير دوتابعيتي به دادستاني‌كل كشور خبر داد و گفت: اسامي 100 مدير دوتابعيتي كه در ذيل گزارش تحقيق و تفحص از مديران دوتابعيتي نيز ذكر شده، جهت بررسي‌ها و تصميم‌گيري‌هاي لازم در قالب گزارشي به دادستان‌كل كشور تقديم شده است.
وي اسامي يكصد مدير دوتابعيتي را كه اسامي‌شان تقديم دادستان‌كل كشور شده است شامل مديران در حوزه تصميم‌‌گيري و تصميم‌‌سازي دانست و اظهار داشت: گزارش تحقيق و تفحص از مديران دوتابعيتي تقديم هيئت‌رئيسه مجلس شده و در نوبت رسيدگي و قرائت در صحن پارلمان قرار دارد. نايب‌رئيس كميته تحقيق و تفحص از مديران دوتابعيتي همچنين تصريح كرد: از هيئت‌ رئيسه مجلس نيز درخواست داريم كه با توجه به اهميت موضوع مديران دوتابعيتي و نقش آنها در اركان تصميم‌‌سازي و تصميم‌‌گيري كشور، قرائت اين گزارش را در خارج از نوبت در اولويت قرار دهد. همچنين سيدجواد ابطحي، نايب‌رئيس ديگر كميته تحقيق و تفحص از مديران دوتابعيتي در گفت‌وگوي ديگري با تسنيم از ديدار چندي پيش اعضاي اين كميته با دادستان‌كل كشور خبر داد و گفت: در اين جلسه اعضاي كميته گزارشي از روند رسيدگي به وضعيت 100 مدير دوتابعيتي به دادستان‌كل كشور ارائه كردند كه در نهايت به ارائه گزارشي از اسامي آنها به وي منجر شد.
نماينده مردم خميني‌شهر در مجلس در پايان خاطرنشان كرد: پس از اينكه گزارش تحقيق و تفحص از دو تابعیتی‌ها در صحن پارلمان قرائت شود، جهت رسيدگي و روشن شدن بيشتر موضوع، گزارش به قوه قضائيه ارسال مي‌شود. حجت‌الاسلام سيد محمود علوي، وزير اطلاعات صبح ديروز در حاشيه مراسم تشييع پيكر حجت‌الاسلام سيد مهدي طباطبايي از استادان اخلاق تهران در پاسخ به سؤال تسنيم درباره وجود مسئولان و مديران دوتابعيتي‌، از پاسخ به اين سؤال خودداري كرد. پيشتر وزير اطلاعات گفته بود كه هيچ مدير دوتابعيتي در كشور نمي‌شناسد.

 

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
برای جی اسم انها را نمیگویید تا مردم بدانند. دو تابعیتی هایی که به ناحق بست و مقام دارند و هروقت مزایا و باداش و حقوق نجومی خودشان را گرفتند مدت زیادی به کشور مطبوع خودشان میروند و عشق و حال میکنند و به ریش مردم میخندند. واقعا ظلم بزرگی است که الان اعلام میکنید انهم بدون نام. هر جند مردم تا حدودی انها را میشناسند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار