کد خبر: 907322
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰

شرور سطح يك تهران در جشني كه يكي از دوستانش براي آزادي وي برگزار كرده بود مرتكب قتل شد و از محل گريخت.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌20 شامگاه چهارشنبه 26 ارديبهشت‌ماه مأموران كلانتري 163 ولنجك به قاضي مرادي، بازپرس ويژه قتل تهران خبر دادند حادثه‌اي خونين در يكي از خانه‌هاي محل رقم خورده‌است. با حضور بازپرس و تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي مشخص شد مردي 35 ساله با اصابت ضربات چاقو كشته و دو نفر ديگر مجروح و به بيمارستان منتقل شده‌اند. با حضور تيم جنايي در بيمارستان مجروحان حادثه مورد تحقيق قرار گرفتند. يكي از آنها گفت: كه عامل حادثه وحيد.‌م نام دارد كه از اوباش سطح يك تهران است. او توضيح داد: چند ماه قبل وحيد در جريان درگيري با پليس با اصابت گلوله از ناحيه پا هدف قرار گرفت و بازداشت شد. وحيد اما خيلي زود موفق شد با سپردن وثيقه از زندان آزاد شود. وي ادامه داد: امشب مقتول كه از دوستان وحيد بود براي آزادي او يك مهماني برگزار كرده‌بود. هنگام برگزاري مهماني و بعد از صرف مشروب بود كه وحيد و مقتول با هم مشاجره كردند. مشاجره آنها وقتي بالا گرفت وحيد با چاقو چند ضربه به مقتول وارد كرد. ما قصد ميانجيگري داشتيم كه در جريان درگيري زخمي شديم، اما مقتول به علت شدت جراحت فوت شد. مأموران در ادامه وحید را دستگیر کردند. متهم در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد.
سرهنگ حميدرضا ياراحمدي، سرپرست پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: وحيد از اوباش سطح يك تهران است كه بارها به اتهام نزاع دستگير و روانه زندان شده بود. او آخرين بار توسط پليس امنيت عمومي و پس از اصابت گلوله دستگير و روانه زندان شده بود كه پس از آزادی مرتکب قتل می‌شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سعيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
اجراي احكام اگر حكم ابد هم به همچين رزلهايي بدهد بعد از مدتي حكم را ميشكند و بعد كمتر و كمتر سرآخر ميبيني يارو بعد از آزادي يكي و نفله كرده طرف ميشه تيتر خبرها....هزازان مورد طي سال داريم كه با تخفيف و شكستن حكم بيرون از زندان دست به قتل و تجاوز و ... زده اند
ناشناس
|
Italy
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
0
0
اعدام فقط اعدام
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار