کد خبر: 907278
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
مدير امور فرهنگي و ارتباطات مؤسسه تنظيم و نشر آثار امام خميني (ره) در قم گفت: 1000 طلبه خارجي با مشاركت اين مؤسسه و جامعة المصطفي العالميه نيمه خرداد ماه راهي مرقد امام خميني(ره) مي‌شوند.

حسين عرب‌پور ادامه داد: برنامه‌هاي متنوعي را طبق سنوات گذشته در سالروز ارتحال پيش‌رو داريم كه بخشي از آن در بيت امام(ره) در قم برگزار مي‌شود.

وي افزود: يكي از برنامه‌ها در اين ايام، برگزاري نشست‌هاي قرآني در بيت امام(ره) در روز 12 خرداد ماه است؛ همچنين مراسم شبي با قرآن كريم و آئين دعا و نيايش در روز 13 خرداد در بيت امام خميني( ره) برگزار مي‌شود.

عرب‌پور اظهار كرد: از ديگر برنامه‌هاي تدارك ديده شده براي اين ايام، برگزاري جلسات و ميزگردهاي علمي با موضوع انديشه‌هاي عرفاني و قرآني امام(ره) برگزار است؛ همچنين نمايشگاه امام به روايت تصوير از تولد تا رحلت، از 10 تا 17 خرداد ماه در بيت امام خميني(ره) برپا مي‌شود.

وي گفت: برپايي نمايشگاه‌هاي مختلف در سطح شهر، تهيه و توزيع هدايا و منشورات مؤسسه در همايش‌ها، بيوت مراجع و مؤسسات پژوهشي و فرهنگي از ديگر برنامه‌ها در اين ايام است.

عرب‌پور بيان كرد: همچنين 400 تن از علما، بزرگان و اساتيد حوزه را در 14 خرداد ماه به حرم امام(ره) اعزام مي‌شوند و 1000 طلبه خارجي با مشاركت اين مؤسسه و جامعة المصطفي العالميه نيمه خرداد ماه راهي مرقد امام خميني(ره) مي‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار