کد خبر: 907182
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
یدالله محبی

تیم کشتی آزاد ایران با ۲ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز و کسب عنوان نایب قهرمانی به کار خود در رقابت های قهرمانی نظامیان جهان پایان داد.

به گزارش ایسنا، در پایان رقابت‌های کشتی آزاد نظامیان جهان در روسیه، آزادکاران ایران با کسب ۲ طلا، ۳ نقره و یک برنز به عنوان نایب قهرمانی جهان رسید.

در روز پایانی این رقابت‌ها، یدالله محبی، آزادکار سنگین وزن ایران و دارنده مدال طلای آسیا در دیدار فینال مقابل  نورجان امیربکوف از قزاقستان به برتری رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم، بهمن تیموری در دیدار نهایی برابر ختیگ تسابولوف روس و دارنده مدال های طلا و نقره جهان شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، امیر محمدی در دیدار فینال مقابل ولادیسلاو بایتسایف، دارنده مدال طلای اروپا شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز ارشک محبی که به تازگی علی رغم ۶ ماه محرومیت قطعی از سوی فدراسیون کشتی عازم این رقابت‌ها شده، به عنوانی بهتر از پنجمی نرسید.

در روز نخست این رقابت ها نیز مهران رضازاده در وزن ۵۷ کیلوگرم با شکست حریف خود از کره شمالی در دیدار فینال به مدال طلا رسید.

در وزن ۷۴ کیلوگرم، حامد رشیدی در دیدار نهایی مقابل زائوربک سیداکوف روس شکست خورد و نقره گرفت

در وزن ۶۱ کیلوگرم محمد نامجومطلق پس از کشتی‌گیران مغولستان و روسیه و به همراه کشتی‌گیری از قزاقستان به مدال برنز مشترک رسید و پیمان بیابانی، قهرمان جوانان جهان در وزن ۶۵ و یزدان ثنایی در وزن ۷۰ کیلوگرم نیز به عنوانی بهتر از پنجمی نرسیدند.

به این ترتیب تیم کشتی آزاد ایران با ۲ طلا، ۳ نقره و یک برنز بر سکوی دوم رقابت‌های نظامیان جهان جای گرفت

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار