کد خبر: 907145
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد:
فرمانده انتظامی استان ایلام از آمادگی انتظامی استان ایلام برای برخورد با روزه خواری خبر داد.

سردار نورعلی یاری اظهار داشت: امسال نیز همچون سال‌های پیش، با رعایت هر چه بیشتر حرمت ماه مبارک رمضان و حفظ نظم و امنیت هنگام حضور در آیین‌های مذهبی و با همکاری مداوم و موثر مردم خداجوی استان ایلام با خادمان خود در نیروی انتظامی شاهد آرامش، امنیت اجتماعی و کاهش تخلفات خواهیم بود.

وی افزود: فرماندهی انتظامی استان ایلام در راستای حفظ حرمت دینی و رعایت حقوق شهروندان، برای خدمت به مردم فهیم و روزه دار در سراسر استان فروگذار نکرده و امیدوار است شهروندان نیز در راه تداوم و تعمیق تعامل و همکاری مسئولانه خود به ویژه با رعایت شعائر دینی در این ماه مبارک، خادمان خود را در خدمتگذاری هر چه بهتر همراهی کنند.

سردار یاری یادآور شد: بر اساس تدابیر اتخاذ شده با توجه به ازدحام خودرو در خیابان‌ها در هنگام افطار و عجله مردم برای رسیدن زودتر به منزلشان، تمهیدات ترافیکی لازم نیز راستای کاهش حجم ترافیک در مسیرهای پرتردد صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در ایام ماه مبارک رمضان، انجام طرح های کنترلی توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به صورت روزانه با انجام گشت های محسوس و نامحسوس در شهرها و جاده ها انجام می شود و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

سردار یاری در پایان گفت: متصدیان تمامی مراکز پذیرایی اعم از مراکز پذیرایی درون شهری و بین شهری که قصد ارائه خدمات در طول روز را دارند، باید مجوز لازم را از مبادی ذیربط اخذ کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر