کد خبر: 907116
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱

كتاب «فرمول داماد بيل گيتس» نوشته سهيل خوش‌باطن با موضوع روش‌هاي موفقيت در كسب و كار منتشر شد.
در مقدمه كتاب «فرمول داماد بيل گيتس» آمده است: تلاش نويسنده كتاب اين است كه در كلام ساده و روان در قالب حكايتي مستند و داستان گونه روش‌هاي ساده براي كسب و كار كه خود نيز از آنها بهره گرفته و تجربه كرده است تا به هدف برسد را در اختيار مخاطبان خود قرار دهد.
سهيل خوش باطن در ابتداي كتاب يادآور شده است: براي كسب موفقيت و ثروت نياز جدي به تحصيلات دانشگاهي و سرمايه اوليه نيست تنها چيزي كه نياز داريد، اراده، باور، ايمان و پشتكار است. كتاب «فرمول داماد بيل گيتس» داراي مقدمه‌هايي به قلم دكتر احمد حلت و دكتر شهرام اسلامي است و در 10 فصل به همراه يك جمع‌بندي و نتيجه‌گيري منتشر شده است. فرمول داماد بيل گيتس، از سوي مؤسسه انتشاراتي كلام معصوم، در شمارگان 2 هزار نسخه و با بهاي پشت جلد 15 هزار تومان منتشر شده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اشتری
|
United States
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
سلام:
قبل از اینکه این کتاب و بخونم خیلی نا امید بودم و دیگه امیدی به ادامه زندگی نداشتم و فقط به این فکر میکردم که زندگی رو همینجوری که هست بپذیرم و ادامه بدم اما زمانی که شروع به خوندن این کتاب کردم با نویسنده همزاد پنداری کردم و خودم و جای نویسنده گذاشتم و تمام مدتی که کتاب و میخوندم اشک میریختم اما وقتی که به پایان کتاب نزدیک میشدم روزنه امید تو دلم روشن می شد و در انتهای کتاب به خودم گفتم توام میتونی زندگیتو تغییر بدی فقط باید خودت بخوای و از اون روز به بعد سعی کردم که هدفهام و مشخص کنم و به همشون برسم و در آخر از نویسنده عزیز که با جسارت تمام از سختی هایی که تحمل کرده و روی کاغذ آورده تا افرادی مثل من که ناامید هستند بتونند به خودشون بیان و دوباره از نو زندگیشونو بسازن کمک کنه نهایت تشکر و دارم.
م.بداغ آبادی
|
Germany
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
درود به جناب آقای سهیل خوش باطن.با نوشتن این کتاب به من و کسانی که این کتاب رو خواندن یادآوری میکنید که کارکردن زن و مرد نمیشناسه.و هرکس از هر کاری که میکنه نان بازوی خودشو میخوره.من از اون موقعی که کتاب شمارو خواندم دارم به شغل دوم و سوم فکر میکنم و تا الان به نتیجه های خوبی رسیدم و به همسرم که توانایی پیداکردن شغل مناسب برای خودش رو نداره نیز,نتیجه رشد فکری از این کتاب رو منتقل میکنم.اگر روی من اثر کرده پس حتما روی همسرم نیز اثرات مثبتی خواهد داشت.پس خداقوت میگم خدمت شما برای نوشتن کتاب موثر و مفیدوپراز انرژی.موفق و پیروز باشید.
سجاد
|
France
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
0
0
به نظر من که کتاب خیلی خوبیه.
عالی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار