کد خبر: 906956
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
مردم و دانشجویان در بیانیه پایانی تجمع خود در لانه جاسوسی تصریح کردند: قدس پایتخت همیشگی تمام کشور فلسطین است.
جوان آنلاین: تجمع مردم و دانشجویان انقلابی در اعتراض به کشتار بی‌رحمانه مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس، با قرائت بیانیه‌ای به پایان رسید.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«قدس پایتخت همیشگی تمام کشور فلسطین است و انتقال سفارت آمریکا به قدس شرقی اقدامی، در روز نکبت و سالگرد تشکیل رژیم غاصب صهیونیستی اهانتی آشکار به همه آزادگان حامی مساله فلسطین به ویژه امت اسلامی بود. رئیس جمهور آمریکا با این اقدام به تنش‌های منطقه دامن می‌زند.

بر اساس قطعنامه سازمان ملل، قدس شرقی منطقه‌ای اشغال شده است و تاسیس سفارت در این منطقه اقدامی غیرقانونی و خلاف عرف دیپلماتیک بین الملل است.

کشتار جوانان و کودکان معترض فلسطینی در مرز غزه که بازگشت به سرزمین‌های اشغالی را حق مسلم خود می‌دانند بدون هیچ اعتراضی از جانب سازمان‌های حامی حقوق بشر و کشور‌های مدعی دمکراسی در حال انجام است و توسعه این کشتار زنگ خطری برای جامعه جهانی است.

به حاکمان کشور‌های عربی و اسلامی سازشکار با رژیم صهیونیستی که در فرآیند عادی سازی روابط با این رژیم جعلی شتابان به پیش می‌روند هشدار می‌دهیم از خشم ملت‌های مستضعف و امت اسلامی بهراسید که دست دوستی دادن با دشمنان امت اسلامی عواقب خطرناکی برای آنان خواهد داشت.

لازم است دولت جمهوری اسلامی ایران با استفاده از حداکثر توان دیپلماتیک خود در رایزنی با کشور‌های اسلامی و آزاده مخالف با اشغالگری جامعه جهانی را به سمت ایجاد جبهه فعال سیاسی علیه اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی متحد نماید.

با توجه به خشم فراگیر مسلمانان و دیگر آزادگان جهان نسبت به اقدامات رژیم جعلی صهیونیست لازم است فعالان غیردولتی بین المللی با توسعه اعتراضات و تحریم سیاسی و اقتصادی آمریکا و حامیان رژیم صهیونیستی در این برهه حساس وظیفه خود را انجام دهند.

بدون شک رسانه‌ها در روشنگری افکار عمومی جهان نقش مهمی را ایفا می‌کنند. بر همه اصحاب رسانه لازم است جنبشی فراگیر را با هدف آگاهی بخشی افکار عمومی به ویژه ساکنان آمریکا و اروپا آغاز نموده و نگذارند امپراتوری رسانه‌ای غرب روایت جعلی اسرائیل را در این بحران به افکار عمومی دیکته کند.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار