کد خبر: 906925
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: سالانه فقط از جمهوری آذربایجان بیش از یک میلیون نفر برای درمان و گردشگری وارد استان اردبیل می‌شوند که این امر در توسعه تجاری و اقتصادی حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، بهروز ندایی در دیدار با استفان شولتز سفیر کشور اتریش در ایران اظهار داشت: سالانه فقط از جمهوری آذربایجان بیش از یک میلیون نفر برای درمان و گردشگری وارد استان اردبیل می‌شوند که این امر در توسعه تجاری و اقتصادی حائز اهمیت است.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان اردبیل در حوزه آب‌های معدنی بیان کرد: بیش از 100 استخر و چشمه آب معدنی سرد و گرم در استان اردبیل شناسایی شده و گرم‌ترین آب معدنی جهان به نام "قینرجه" در شهرستان مشگین‌شهر و در دامنه کوه سبلان واقع است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه امنیت سرمایه‌گذاری و به خصوص در بخش گردشگری در ایران بالا و قابل اطمینان است، افزود: سطح روابط ایران و اتریش تاکنون اغلب در سطح خرید تجهیزات گردشگری بوده است که باید تلاش شود در سایر حوزه‌ها نیز همکاری و مراودات دو کشور توسعه و گسترش یابد.

ندایی با طرح اینکه سرمایه‌گذاران اتریشی برای ساخت کارخانه‌های تولید تجهیزات گردشگری در استان دعوت می‌شوند، گفت: برای ساخت مراکز گردشگری و به ویژه در زمینه تله اسکی و تله سیژ و  آموزش پزشکان در زمینه آب درمانی امضای تفاهم‌نامه با سفیر اتریش در ایران اعلام آمادگی می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به وجود شرایط و موقعیت مناسب برای سرمایه‌گذاری در سطح استان اردبیل تصریح کرد: با هماهنگی‌ها و تعامل لازم با دستگاه‌ها و مسئولان استانی روند سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در استان تسهیل شده و زمان صدور مجوز سرمایه‌گذاری نیز کاهش یافته که در کنار این برخی مشوق‌های دیگر نیز برای سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود تا زمینه برای توسعه فعالیت آنها در استان فراهم شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر