کد خبر: 906873
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
با هدف آشنایی دقیق فرماندهان ایستگاه‌های آتش‌نشانی با عوامل بروز حریق
نخستین دوره آموزشی علل بروز حوادث با هدف آشنایی دقیق فرماندهان ایستگاه‌های آتش‌نشانی با عوامل بروز حریق و حوادث برای تهیه گزارش کارشناسی در این سازمان برگزار شد.

به گزارش  جوان از کردستان، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج صبح امروز در حاشیه نخستین دوره آموزشی کارشناسی بررسی وقوع  حریق و حوادث در سازمان آتش‌نشانی سنندج اظهار کرد: همواره بعد از بروز هر حادثه‌ای به ویژه حوادث آتش‌سوزی اولین سوالی که به ذهن هر کس خطور می‌کند بحث علت و چرایی وقوع این حادثه است. 

سهیل فضل‌وزیری بیان کرد: اولویت نخست این سازمان بعنوان یکی از سازمان‌های امدادرسان در هنگام بروز حوادث، حضور بموقع در راستای کمک و امدادرسانی به شهروندان با هدف کاهش خسارت‌های جانی و مالی است. 

وی گفت: بعد از اتمام عملیات امدادرسانی نخستین کاری که باید کارشناسان این سازمان نسبت به آن اقدام کنند تهیه گزارش علت وقوع حادثه است. 

 فضل‌وزیری عنوان کرد: علت‌یابی و گزارش حریق یکی از اصول کاری کارشناسان و فرماندهان حریق و حوادث است که از اهمیت بالایی برخورداراست. 

وی تصریح کرد: تهیه گزارش علت حادثه از سوی این سازمان در تصمیم‌گیری نهادهایی همچون مراجع قضایی و سازمان‌های بیمه‌گر تاثیر بسزایی دارد. 

 فضل‌وزیری افزود: این دوره آموزشی با هدف آشنایی کارشناسان و فرماندهان ایستگاه‌های آتش‌نشانی با علل وقوع حریق و حوادث و با حضور یکی از اساتید برجسته دانشگاه تهران در سازمان آتش‌نشانی در حال برگزاری است. 

وی تصریح کرد: این دوره آموزشی از صبح امروز با همکاری دفتر آموزش و پژوهش استانداری آغاز شده به مدت پنج روز برگزار می‌شود و تمامی کارشناسان این سازمان آموزش‌های لازم را در این زمینه فرا می‌گیرند. 

سرپرست سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سنندج در ادامه از کسب عنوان سومی بیست و هفتمین دوره مسابقات نجات غریق دریایی قهرمانی کشور در جزیر کیش توسط آتش‌نشانان این سازمان خبر داد و گفت: فرزاد ذوالفقاری آتش‌نشان سنندجی توانست در این رقابت‌ها مقام سوم را کسب کند. 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر