کد خبر: 906864
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تجلیل از مهندس مقیمی را تجلیل از کلیه کارآفرینان عنوان کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری یعنی همین توجه به تلاش‌های کارآفرینان و حمایت از آنها.

حجت‌الاسلام سید محمد علی آل‌هاشم  در مراسم بزرگداشت صنعتگر خیر، سیدرضا مقیمی‌اصل در تالار پتروشیمی تبریز با بیان اینکه چرا ما عادت کردیم تجلیل‌ها را به بعد فوت افراد موکول می‌کنیم، اظهار کرد: این کار اهالی صنعت و معدن در استان و تجلیل از کارآفرینان و نخبگان در زمان حیات ایشان بسیار ارزشمند است.

وی افزود: من چند ماه قبل به کارخانه "مهراصل" رفته بودم؛ تمام کارگران ایشان را بابا صدا می‎کردند و چنان مهر و محبتی در کارخانه حاکم بود؛ گویی اینکه در خانه خود کار می‌کنند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: مدتی قبل پای آقای مقیمی شکسته بود و به ملاقات ایشان در منزل رفته بودم؛ چنان مهر و صمیمیتی در خانه حاکم بود که بنده از مهربانی، محبت و ادب همسر و فرزندان ایشان لذت بردم؛ باید از چنین مردی تجلیل شود و لازم است اهالی صنعت برای سایر کارآفرینان استان نیز چنین برنامه‌ریزی را داشته باشند.

آل‌هاشم یادآور شد: در وزارت صنعت و معدن و وزارت کار چند نفر از آذربایجانی‌ها حضور دارند که باید برای تجلیل از اهالی صنعت و تولیدکنندگان استان، پیشتاز باشند و از این فرصت باید استفاده کرد.

وی تاکید کرد: حضور دکتر پزشکیان به عنوان نایب رئیس اول مجلس و نمایندگان فهیم استان فرصت بسیار خوبی برای تجلیل از قشر خدمتگزار جامعه است.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه هرجا کار خیری در استان انجام شود، نام مهندس مقیمی در آنجا به چشم می‌خورد، افزود: اگر در ایام ماه مبارک رمضان جشن گلریزانی انجام می‌گیرد، نام مهندس مقیمی زینت‌بخش مجلس است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: این دستور اسلام است که از کسانی که در مسیر خدمتگزاری گام برمی‌دارند تجلیل کنیم؛ تجلیل از آقای مقیمی تجلیل از کلیه کارآفرینان است و اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری یعنی همین.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر