کد خبر: 906860
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
پزشکیان:
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: صالح کسی است که علم دارد و می تواند علمش را در عملش نشان دهد؛ این چیزی است که در وجود سید رضای عزیز می‌توان دید.

مسعود پزشکیان در مراسم بزرگداشت صنعتگر خیر، سیدرضا مقیمی‌اصل در تالار پتروشیمی تبریز اظهار کرد: با تمام وجودم به مهندس مقیمی ارادت دارم؛ آنچه که ما را می‌تواند از تمام هجمه‌ها و تهدیدها حفظ کند، توان انسان‌هایی است که ایستادن، ساختن و ماندن را با تمام وجود می‌توانند نشان دهند.

وی با بیان اینکه در این مملکت ماندن و با تمام ناملایمات جنگیدن کار هرکسی نیست؛ ایمان و عشق می‌خواهد، تاکید کرد: ما خود را موظف می‌دانیم از چنین انسان‌هایی که این عشق و باور را دارند، حمایت و تجلیل کنیم.

پزشکیان ابراز داشت: تنها کسانی می‌توانند ما را از این شرایط و بحران‌های موجود خارج کنند که الگوهایی مثل مهندس مقیمی باشند.

نایب رئیس مجلس اعلام کرد: ما نیاز به انسان‌هایی داریم که با عشق  و باور کار می‌کنند و اگر این ایمان و عشق در جامعه نهادینه شود، هیچ قدرتی نمی‌تواند ما را از پا درآورد.

این مسؤول یادآور شد: تمام علم، مهارت و اندیشیده انسان برای باز کردن گره زندگی مردم است؛ مدیرانی که خود را تافته جدا بافته می‌دانند، هرگز محبوب نمی‌شوند حتی اگر آدم‌های خوبی هم باشند.

 مهندس مقیمی میدان مغناطیسی عشق و جاذبه الهی است

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور نیز در این مراسم مهندس مقیمی را میدان مغناطیسی عشق و جاذبه الهی خواند و گفت: شما آذربایجانی‌ها توانسته‌اید جعبه سیاه مدیریت را عوض و کارآفرینان موفقی تقدیم کشور کنید.

جمشید تقی‌زاده همچنین به قرائت پیام قدردانی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از مهندس مقیمی پرداخت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر