کد خبر: 906844
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان با بیان اینکه 40 درصد از نیروهای بازنشسته ناجایی هستند، گفت: برنامه و طرح‌های گسترده ای برای حمایت از پیشکسوتان نیروهای مسلح درنظر داریم .

محمد گیلی در دیدار با سردار روح‌الامین قاسمی فرمانده انتظامی استان سمنان، نیروهای مسلح را دژ محکم و استوار کشور مقابل تهدیدات بیرونی دانست و بر پشتیبانی و حمایت بی‌دریغ سازمات تامین اجتماعی نیروهای مسلح از این قشر زحمت کش و موثر جامعه تاکید کرد.

وی با اشاره به مشکلات احتمالی کارکنان به خصوص بازنشستگان، بیان کرد: سازمان نیروهای مسلح، برنامه و طرح‌های متعدد و مستمر در حمایت و پشتیبانی از این گروه دارد.

گیلی با بیان اینکه 40 درصد از بازنشستگان نیروهای مسلح ناجایی هستند، افزود: بی‌شک برای حفظ توانمندی این قشر خدوم تلاش خواهیم کرد.

سردار "روح الامین قاسمی" فرمانده انتظامی استان سمنان نیز در این دیدار، امنیت را رکن اساسی و بستر توسعه در هر جامعه ای دانست و گفت: باید از فرصت‌های پیش رو و موجود اجتماع نهایت استفاده را در مسیر خدمات رسانی مطلوب داشته باشیم.

سردار قاسمی، تعامل و ارتباط موثر درون سازمانی را مسیری هموار برای شناسایی و معرفی برخی افراد مستعد در این حوزه دانست و ادامه داد: خدمات‌دهی به این قشر، امری خداپسندانه و از اولویت‌های ناجا است.

وی اضافه کرد: توانمندسازی کارکنان شاغل و پیشکسوتان ناجا و نیز حمایت از آنان در زمینه‌های درمانی، رفاهی و معیشتی، دغدغه مهم مسئولان و فرماندهان نیروی انتظامی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار