کد خبر: 906800
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه مرکزی:
مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه مرکزی گفت: لاوصولی مخابرات منطقه مرکزی به 14 میلیارد تومان رسید. 

مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه مرکزی گفت: لاوصولی مخابرات منطقه مرکزی به 14 میلیارد تومان رسید. 

علیرضا فرهادی مدیر تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه مرکزی در مراسم قرعه کشی مرحله چهارم وصول مطالبات تلفن همراه استان مرکزی، اظهار کرد: از این میزان، لاوصولی 9 میلیارد تومان آن بابت تلفن ثابت و پنج میلیارد بابت تلفن همراه است. 

وی بیان کرد: به منظور کاهش این رقم تشویق هایی از سوی مخابرات اعمال شده است که اعطای جوایز نفیس مانند خودرو، وجه نقد، تبلت و ... در قالب جشنواره وصول مطالبات از جمله سیاست های تشویقی است. 

وی در ادامه از ساوه و زرندیه به عنوان بزرگترین شهرهای صنعتی کشور یاد کرد که از اهمیت خاصی در برگزاری جشنواره وصول مطالبات برخوردارند، گفت: از مجموع یک میلیون و 225 هزار مشترک تلفن در استان مرکزی کمتر از 300 هزار نفر آن در ساوه و زرندیه هستند و به عبارتی این دو شهرستان حدود 20 درصد مشترکین استان مرکزی را به خود اختصاص داده اند در حالیکه بخش اعظمی از جوایز استان نظیر یک دستگاه خودرو پژو 206 را به ساوه و زرندیه اختصاص داده ایم. 

فرهادی در ادامه به پوشش 100 درصدی تلفن همراه در تمامی نقاط شهری استان مرکزی و پوشش 95 درصدی جاده های فرعی و اصلی و نیز نقاط روستایی اشاره کرد و گفت: توسعه نسل سوم و ایجاد نسل چهارم تلفن همراه از اولویت های شرکت مخابرات است و به دنبال ارائه خدمات بیشتر در حوزه تلفن همراه و ثابت هستیم. 

وی به ارائه اینترنت پرسرعت در ساوه و زرندیه اشاره کرد و گفت: تمامی نقاط این دو شهرستان تحت پوشش اینترنت پرسرعت هستند و به دنبال ارائه سرویس های نوین در این مناطق هستیم. 

این مقام مسئول در مخابرات استان مرکزی به ارائه سرویس ثابت و سیار و نیز اینترنت تلفن ثابت در ورژن های مختلف اشاره کرد و گفت: سرویس جدید مبتنی بر فیبر نوری از اولویت های شرکت مخابرات منطقه مرکزی است. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها