کد خبر: 906799
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی خبر داد:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: یک هزار و ۲۰۰ روحانی و مبلغ دینی طی ماه مبارک رمضان سال جاری به نقاط مختلف استان مرکزی اعزام شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: یک هزار و ۲۰۰ روحانی و مبلغ دینی طی ماه مبارک رمضان سال جاری به نقاط مختلف استان مرکزی اعزام شدند.

 حجت الاسلام صفر قربانپور مدیرکل تبلیغات استان مرکزی در همایش طلایه داران تبلیغ که در آستانه ماه مبارک رمضان در اراک برگزار شد، اظهار داشت: از یک هزار و ۲۰۰ مبلغ ۵۰ نفر از خواهران، ۳۵۰ نفر از دفتر تبلیغات اسلامی و ۸۰۰ نفر هم از استان قم می باشد.

وی افزود: برای ماه مبارک امسال پیش بینی شده که تبلیغات در پارک ها، مجتمع ها، مساجد، حسینیه ها و دیگر مراکز عمومی انجام شود، تحقق این برنامه نیازمند هم افزایی است و با وجود این نیروی ارزشمند عظیم فکری و تبلیغی امیدواریم شرایط مطلوب تبلیغ فراهم شود.  

مدیرکل تبلیغات استان مرکزی خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان ماه دعوت است، ماه خواندن مردم در پیشگاه خداوند عالم برای انجام تکالیف است، برای پاکسازی و برای بهینه سازی زندگی، برای عروج که دعوت این کار در درجه اول بر عهده علما است و از سوی دیگر علما دفاع کنندگان از دین خدا هستند.

وی ادامه داد: در کل هدف این است جامعه را به سمت مبانی اعتقادی و دینی هدایت کنیم. ماه شریف رمضان و نزول قرآن کریم بهترین شرایط را برای این اهداف رقم زده که باید این فرصت را غنیمت بشماریم و از این زمان برای هدایت به سمت مبانی دینی و اعتقادی استفاده کنیم.

مدیرکل تبلیغات استان مرکزی تصریح کرد: به روایت حضرت هادی (ع) علما نجات دهندگان ضعفا و بندگان خدا از شبکه های به هم تنیده دشمنان هستند. بنابراین نقش علما در دفاع از دین و جامعه اسلامی صد درصد نسبت به گذشته سنگین تر شده و علما باید بر قلب شیعیان حاکمیت پیدا کنند.

قربانپور عنوان کرد: امروز وهابیت با همه زر و زورش در کنار ترامپ قرار گرفته و در طرف دیگر جامعه اهل تشیع و یا مظلومین عالم قرار دارند. همچنین سبک کار عوض و دشمن در فضای اجتماعی وارد شده که ما باید به درستی این موضوع را درک کنیم و متوجه باشیم.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی فضای اجتماعی آسیب دیده، خانواده ها دچار مشکل هستند، نگرانی ها روبه افزایش است. درصد باور اجتماعی به حداقل رسیده، یعنی باورهای اعتقادی ضعف پیدا کرده و گرایش های انحرافی در حال افزایش است. قطعا علمای گرانقدر در این ارتباط بایستی حرکت بیشتری را داشته باشند و اقدامات مؤثرتری انجام دهند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر