کد خبر: 906762
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۸
فرمانده كل سپاه پاسداران با بيان اينكه انقلابي عمل كردن، سازمان سپاه را تبديل به يك سازمان جامع و همه‌جانبه كرده است، گفت: در مجموعه سپاه بايد از مــقوله درآمــدزايي دوري كنيم.

به گزارش مهر، سرلشكر محمد علي جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در آيين افتتاح اولين بيمارستان تخصصي دندانپزشكي كشور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: توجه سپاه به خدمات درماني و بهداشتي به دليل اين است كه سپاه يك سازمان انسان محور است نه تجهيز محور.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: سازمان‌هاي نظامي در ساير نقاط جهاني متكي بر تجهيزات هستند و اگر قدرتي دارند به‌واسطه فناوري و تجهيزات و قدرت آتش‌شان است اما سپاه يك نهاد فرهنگي، سياسي، امنيتي و نظامي است و اين ويژگي‌ها ايجاب مي‌كند كه بيش از گذشته به نيروي انساني توجه كند و قدرت خود را در رابطه با نيروي انساني مؤمن، بصير و انقلابي توسعه دهد. سرلشكر جعفري مردمي عمل كردن و مكتبي بودن را از ويژگي‌هاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي دانست و افزود: خيلي‌ها ممكن است ايمان بالايي داشته باشند ولي در مقابل فاقد روحيه انقلابي باشند در حالي كه سپاه يك سازمان همه‌جانبه و جامع است و اين از شاخصه‌هاي انقلابي، مردمي بودن و مردمي عمل كردن است. فرمانده سپاه ادامه داد: آفتي كه مي‌تواند براي سپاه وجود داشته باشد الگو‌گيري از ارتش‌هاي جهان و ديگر سازمان‌هاست زيرا سپاه يك سازمان چند بعدي است و بايد الگويي براي ارائه خدمت به مردم باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار