کد خبر: 906697
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
سرلشکر جعفری:
فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی گفت: کشورهای خائن منطقه که نام اسلام را یدک می‌کشند در ظلم آمریکا و رژیم صهیونیستی در حق مردم مظلوم منطقه شریک‌اند.

به گزارش جوان آنلاین، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه افتتاح اولین مرکز تخصصی دندانپزشکی کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث روز نکبت امسال در فلسطین اشغالی و به شهادت رسیدن ده‌ها نفر از مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: دنیا پر از ظلم و جور رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا است. برخی کشورهای خائن منطقه غرب آسیا که نام اسلام را به همراه خود یدک می‌کشند در ظلم و ستم به مردم مظلوم منطقه شریک آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و این موضوع برای جهانیان آشکار است.

وی افزود: استقامت و پایداری که به تبعیت از انقلاب اسلامی در سطح منطقه انجام می‌گیرد، به دلیل درس‌هایی است که از مقاومت به ویژه جمهوری اسلامی، جنگ 8 ساله و همچنین استقامت مردم جنوب لبنان، سوریه و یمن به دست آمده است.

به گزارش تسنیم، فرمانده کل سپاه پاسداران اضافه کرد: مردم منطقه با فداکاری‌هایشان شیرینی پیروزی را چشیدند و مردم فلسطین نیز با این مقاومت می‌توانند طعم شیرین پیروزی را بچشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار