کد خبر: 906695
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس تاکید کردند: مقاومت فلسطین طومار جنایتکاران صهیونیست را در هم می‌پیچد.
جوان آنلاین: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس تاکید کردند: مقاومت فلسطین طومار جنایتکاران صهیونیست را در هم می‌پیچد.
 
در پایان جلسه علنی مجلس شورای اسلامی نمایندگان با امضای بیانیه‌ای نسبت به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس اعتراض کردند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

اعلام انتقال پایتخت رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل به بیت المقدس در طول سه ماه گذشته موجی از اعتراضات و خشم مسلمانان جهان را به دنبال داشته است. اما برخی از خوش خدمتی‌های عده‌ای از شاهزادگان تازه به دوران رسیده باعث گستاخی هر چه بیشتری رژیم صهیونیستی و حمایت بی، چون و چرای قدرت‌های سلطه گر جهان از این غده سرطانی شده است به نحوی که هر روز بر ابعاد جنایت سردمداران صهیونیست و سرکوب مردم فلسطین افزوده می‌شود.

ملتی که با دست خالی از حق قانونی بازگشت به سرزمین آبا و اجدادی خود دفاع نموده و لرزه بر اندام غاصبان سرزمین مسلمانان انداخته است.

ما نمایندگان مجلس اقدام غیرقانونی ترامپ در به رسمیت رساندن انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس همزمان با روز نکبت و مقابله با اعتراض مظلومان فلسطینی که با سرکوب و شهادت ۵۰ نفر و بیش از دو هزار نفر مجروح مواجه شده است به شدت محکوم نموده و از مجامع بین المللی و کشور‌های اسلامی می‌خواهیم بی تفاوتی را در مقابل رژیم بحران زا و کودک کش صهیونیستی کنار گذاشته و بدانند در نهایت مقاومت فلسطینیان طومار جنایتکاران را در هم خواهد پیچید.
 
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار