کد خبر: 906679
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان:
رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان گفت: مناظره دانشجویی فرصت مغتنمی برای یادگیری است.

به گزارش جوان آنلاین از کردستان،چیا سهراب‌نژاد در آیین اختتامیه و فینال هفتمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی که در محل تالار فردوسی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: مناظرات دانشجویی فرصت خوبی برای یادگیری است.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اگر ما بتوانیم بستری را برای دانشجو، قشری به عنوان آینده‌سازان مملکت فراهم کنیم و شنونده خوبی باشیم، قطعا با صبر و تحمل به سوی جامعه‌ای فارغ از مشکلات می‌رویم.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان ابراز امیدواری کرد، مناظرات دانشجویی در مجموعه دانشگاه‌های استان در راستای بیان مشکلات و همفکری دانشجویان و اندیشیدن راه حل مناسب تداوم یابد.

سهراب‌نژاد بیان کرد: محیط‌های دانشگاهی یکی از نهادهای تاثیرگذار در هر استانی است و قطعا جهاد دانشگاهی در هر حوزه‌ای که به فرهنگ، علم و آموزش مرتبط است، می‌تواند حامی و پشتیبان باشد.

وی با بیان اینکه دانشگاه کردستان در استان دانشگاه مادر است، افزود: وجود جهاد دانشگاهی در کنار دانشگاه‌های استان یار مکمل است.

رئیس جهاد دانشگاهی در پایان بیان کرد: جهاددانشگاهی با هدف کمک و خدمت در مکان‌های علمی استان رسوخ می‌کند و این امر را از افتخارات خود می‌داند که حامی و پشتیبان محافل علمی است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار