کد خبر: 906597
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مرد جواني كه چند ساعت قبل از تحويل سال‌نو در حوالي چهارراه گلوبندك در منطقه بازار تهران مرد سالمندي را با شليك گلوله به قتل رسانده بود بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار ما، اين حادثه مرگبار چند ساعت قبل از تحويل سال‌97 به قاضي مدير روستا، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران خبر داده شد. بررسي‌ها نشان داد مقتول مرد 51‌ساله‌اي به نام ابوذر است كه به صورت پيك موتوري كار مي‌كرده است. همچنين مشخص شد مقتول در حالي قصد داشته سوار موتورش شود از سوي مرد ناشناسي هدف گلوله قرار مي‌گيرد و به قتل مي‌رسد. پس از اين حادثه مأموران تحقيقات گسترده‌اي براي شناسايي قاتل آغاز و با بررسي دوربين‌هاي مداربسته قاتل را كه مرد 41‌ساله‌اي به نام هوشنگ بود شناسايي كردند. مأموران دريافتند قاتل كه اهل شهرستاني در غرب كشور و مدتي است در تهران در كار خريد و فروش دلار فعاليت مي‌كرده و پس از حادثه به طرز مرموزي ناپديد شده است.
در حالي كه تحقيقات درباره اين حادثه ادامه داشت مأموران فهميدند قاتل از شهرستان به تهران بازگشته و در ساختمان در حال ساختي مشغول به كار است. بنابراين مأموران راهي محل كار شدند و متهم را در حالي كه مشغول گچ‌كاري بود بازداشت كردند. متهم در بازجويي‌ها به قتل اعتراف كرد و گفت: چند سال قبل براي كار به تهران آمدم اما مدتي بعد وارد كار خريد و فروش دلار شدم و وضع مالي‌ام خوب شد تا اينكه 420‌ميليون تومان دلار به مردي به نام فرهاد كه قبلاً با او معامله داشتم، فروختم. هر وقت دنبال طلبم مي‌رفتم او امروز و فردا مي‌كرد تا اينكه ناگهان ناپديد شد. از آنجايي كه همه سرمايه‌ام را از دست داده‌بودم از او كينه به دل گرفتم و چند روزي در محل رفت و آمدش كمين كردم تا از او انتقام بگيرم اما خبري از او نشد تا اينكه روز حادثه مرد پيك موتوري را ديدم. او هميشه با فرهاد بود و من احتمال دادم او هم در كلاهبرداري از من دست داشته به همين دليل او را با شليك گلوله به قتل رساندم.
سرهنگ حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: تحقيقات از متهم ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار