کد خبر: 906596
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مرگ مشكوك زن و مرد جواني كه در دو حادثه جداگانه به طرز مرموزي به كام مرگ رفته بودند از سوي تيم جنايي بررسي مي‌شود.

به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌14 روز يك‌شنبه 23 ارديبهشت‌ماه قاضي منافي‌آذر، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري‌140 باغ فيض از مرگ مشكوك پسر جواني با خبر و همراه تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي راهي محل شد. تيم جنايي در محل حادثه كه طبقه سوم آپارتمان مسكوني بود با جسد پسر 21‌ساله‌اي به نام ايمان داخل اتاق خواب روبه‌رو شدند. پسر جوان در حالي كه كابل برقي به دور گردنش پيچيده و نايلون بزرگي هم به روي سرش كشيده شده بود به طرز مرموزي به كام مرگ رفته بود. بررسي‌ها نشان داد ايمان دو سال قبل از مشهد به تهران آمده و به صورت تنها در اين آپارتمان زندگي مي‌كرده است. همچنين مشخص شد وي در حال آماده‌سازي و تدارك براي سفر به فرانسه بوده كه فوت مي‌كند.
يكي از بستگان ايمان گفت: امروز مادر ايمان با من تماس گرفت و گفت چند روزي است پسرش به تلفن‌هايش جواب نمي‌دهد و نگرانش است. او از من خواست به محل زندگي ايمان بيايم و جوياي احوالش شوم. ساعتي قبل به در آپارتمانش آمدم اما هر چقدر زنگ زديم كسي در را باز نكرد به همين دليل با پليس تماس گرفتيم و بعد با كمك آتش‌نشاني در خانه‌اش را باز كرديم كه با اين صحنه روبه‌رو شديم. معاينات پزشكي قانوني در محل حادثه نشان داد حداقل سه روز از مرگ پسر جوان گذشته است. همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه، جسد پسر جوان براي انجام آزمايش‌هاي لازم و مشخص شدن علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني فرستاده شد.

مرگ مشكوك زن 19 ساله

حادثه ديگري كه مأموران كلانتري‌116 مولوي به قاضي منافي‌آذر اطلاع دادند مرگ مشكوك زن 19‌ساله‌اي به نام پريسا بود كه در خانه‌اش به طرز مرموزي به كام مرگ رفته بود. بررسي‌ها نشان داد همسر زن فوت شده وقتي ساعت 22:35‌ شامگاه از محل كارش به خانه بر مي‌گردد با جسد بي‌جان همسرش روبه‌رو مي‌شود و موضوع را به مأموران پليس خبر مي‌دهد. در حالي كه بررسي‌ها حكايت از اين داشت زن فوت شده از مدتي قبل با همسرش اختلاف داشته است، مأموران به دستور قاضي منافي آذر تحقيقات فني خود را براي برملا كردن زواياي پنهان اين حادثه آغاز كردند.
جسد زن جوان براي انجام آزمايش‌هاي لازم و مشخص شدن علت اصلي مرگ به پزشكي قانوني فرستاده شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار