کد خبر: 906491
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
مدیرکل صداوسیمای آذربایجان‌شرقی:
مدیرکل صداوسیمای آذربایجان‌شرقی گفت: سریال فاخری از علما و شهدای استان برای پخش در شبکه‌های سراسری آماده می‌شود.

​سیدمحسن لطیفی در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی که در صداوسیما برگزار شد، با اشاره به اینکه ٢٥٨ شبکه ماهواره‌ای به زبان فارسی علیه ایران در حال فعالیت است اظهار داشت: صداوسیما در برابر این هجمه‌ها ایستادگی کرده است.

وی با تاکید بر اینکه باید با هم افزایی، کارهای فاخر تولید کنیم افزود: شورای فرهنگ عمومی باید کار فاخر را از دستگاه‌های متولی بخواهد چراکه به تنهایی و با هزینه‌های صداوسیما نمی‌توان فیلم و سریال و انیمیشن ساخت.

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های فرهنگی، همه باید با هم افزایی به تولید کارهای فاخر و تاثیرگذار ملی اقدام کنند تصریح کرد:صداوسیما بیش از توان خود در میدان است.

وی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برای کشور بسیار با عظمت خواند و گفت: برای این مناسبت، برنامه‌های ویژه‌ای داریم که قرار است در اولین قدم برای حدود ٢٠ نفر از مبارزین انقلاب مستند بسازیم.

لطیفی از برگزاری جشن سیگنال رسانی در آذربایجان شرقی همزمان با جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در صورت تامین بودجه و همراهی مدیران استان خبر داد و افزود: پوشش سیگنال‌های دیجیتالی صداوسیما اکنون ٩٤ درصد است که ٦ درصد باقیمانده از نقاط مرزی هم تا پایان سال زیرپوشش می‌رود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جای اجرای برنامه پیرغلامان در آذربایجان شرقی با وجود ٣٠٠٠ هیئت مذهبی خالی است ابراز داشت: تبریز ظرفیت خوبی درزمینه هیئت‌های مذهبی دارد و باید از این فرصت برای برگزاری این رویداد استفاده کنیم.

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان شرقی با بیان اینکه سریال فاخری از علما و شهدای استان برای پخش در شبکه‌های سراسری آماده می‌شود ابراز داشت: سریال جلال برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سریال بی قراری برای تبریز٢٠١٨ و سریال شهید تجلایی به عنوان سریال‌های فاخر در دست تولید است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر