کد خبر: 906490
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
فرهنگی:
عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه نیت آمریکا در خصوص برجام از ابتدا مشهود بود، گفت: دولت‌های اروپایی باید با ضمانت به ایران، ادامه برجام را شدنی بدانند و در غیر این صورت تعهدی به ماندن در برجام متصور نیست.

محمدحسین فرهنگی  اظهار کرد: موضوع برجام یک بحث بین نظام جمهوری اسلامی ایران و کشورهای غربی بود که از ابتدا با جمع‌بندی پر از تردید و با اما و اگر برای ملت و مسوولان ایران روبه‌رو بود.

وی افزود: البته نیت واقعی طرف آمریکا به طور روشن و واقعی از زبان رئیس‌جمهور آمریکا مطرح شد و به همه نشان داد که آمریکا صادق نبود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید به اینکه عدم صداقت آمریکا از ابتدای برجام مشهود بود، توضیح داد: وقتی زمان تصویب، بانک‌های آمریکا را از برجام مستنثنی کردند، نیت آمریکا برای همه مشخص شد که آمریکا هدفی به همراهی در حوزه ارزی ندارد.

وی با بیان اینکه وظیفه حال و حاضر ملت ایران دنبال کردن منافع ملی است، تصریح کرد: باید کاری کنیم تا دنیا متوجه شود که حق با چه کسی است،خوشبختانه ملت ما نیز به طور دقیق و روشن متوجه کلیه ابعاد برجام  شدند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ادامه داد: البته دو نتیجه دفاع از منافع ملی و آگاهی مردم از ابعاد برجام برای دنیا و سیاستمداران بین‌المللی نیز روشن شد.

وی خاطرنشان کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید با تعقیب منافع ملی خود، پیش برویم و کشورهای اروپایی نیز باید با ضمانت‌های عملی، گام‌های بهتر از گذشته بردارند زیرا در غیر این‌صورت هیچ توجیهی برای ماندن در برجام توسط نظام جمهوری اسلامی ایران نیست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر