کد خبر: 906477
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
معاون سیاسی،امنیتی استاندار سمنان هشدار داد:
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان از"اعتماد عمومی" به‌مثابه بزرگترین سرمایه نظام و کشور یاد کرد و گفت: هرگونه آسیب به اعتماد عمومی، نوعی خسران جدی است که آسیب به آن برای ما، گران تمام می‌شود.

دکتر سعید ناجی در شورای پدافند غیرعامل استان سمنان اظهار کرد: حوزه نیروی انسانی و حفظ سرمایه‌های اجتماعی حوزه‌ای است که اگر با تهدید جدی مواجه شود کشور، بیش از هر حوزه دیگری از ناحیه آن آسیب می‌بیند.

وی با اذعان به اینکه باید مراقبت کنیم که مردم را از دست ندهیم از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران استان خواست به حفظ سرمایه‌های اجتماعی و اعتماد مردم به عنوان یک سرمایه بزرگ برای نظام اسلامی، بیش از هر حوزه دیگری توجه کنند.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان به نقش مهم مردم در نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: حراست و حفاظت از این سرمایه و توجه به نقش آن باید به عنوان یک وظیفه و رسالت مورد توجه همه مدیران اجرایی باشد.

وی با اشاره به دشمنی‌های نظام سلطه با جمهوری اسلامی گفت: باید خود را به ابزار مختلف روز، مجهز و برای دفاع در هر بعد آن، چه از نظر ابعاد نظامی و چه از نظر ابعاد نرم‌افزارانه و غیرنظامی آماده کنیم.

ناجی با بیان اینکه پدافند غیرعامل بر روی آمادگی کشور در حوزه غیرنظامی تمرکز دارد افزود: خوشبختانه در جمهوری اسلامی در حوزه دفاعی و در بعد نظامی فعالیت‌های خوب و گسترده‌ای صورت گرفته است لذا باید در حوزه دفاع غیرنظامی نیز به تقویت و توسعه توانمندی‌های خود بپردازیم.

وی، سرعت بالای تحولات را از ویژگی‌های ذاتی جهان امروز ارزیابی کرد و گفت: امروزه فضای سایبری از جایگاه و نقش مهمی در حوزه‌های دفاعی برخوردار است لذا توجه به این حوزه بیش از پیش، ضروری است.

رئیس شورای پدافند غیرعامل استان سمنان با اشاره به رشد بالای تکنولوژی و سرعت بالای فناوری در معادلات جهان امروز، ادامه داد: فناوری‌ها امروزه جایگاه زمان، مکان و جغرافیا را تقلیل داده و همین می‌طلبد که به تمهیدات لازم برای فعالیت در چنین فضایی بیندیشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر