کد خبر: 906421
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸
حكم قصاص شكارچي غيرمجاز كه دو محيط‌بان را در استان هرمزگان به قتل رسانده بود صبح ديروز در بندرعباس و در ملأ عام اجرا شد.

سوم تير‌سال‌95 پرويز هرمزي و محمد دهقاني دو محيط‌بان مشغول گشت‌زني در منطقه حفاظت شده گنو در استان هرمزگان بودند كه از حضور دو شكارچي غيرمجاز در محل باخبر شدند. دو محيط‌بان براي هشدار به شكارچيان غيرمجاز به سمت آنها در حال حركت بودند كه يكي از شكارچيان كه مردي 35‌ساله به نام حسين بود دست به اسلحه برد و شروع به تيراندازي كرد. او وقتي دست از روي ماشه برداشت كه دو محيط‌بان جانشان را از دست داده بودند. دو متهم بعد از سرقت اسلحه و لوازم همراه محيط‌بانان از محل گريختند. ساعتي بعد وقتي مأموران پليس از ماجرا با خبر شدند دست به تحقيق زده و موفق شدند دو متهم را بازداشت كنند. حسين، متهم اصلي پرونده در جريان بازجويي‌ها به ارتكاب دو قتل اعتراف و صحنه جرم را هم بازسازي كرد. با كامل شدن تحقيقات پرونده براي رسيدگي به دادگاه كيفري استان فرستاده شد و متهم بنا به درخواست اولياي‌دم به دو بار قصاص در ملأ‌عام محكوم شد. حجت الاسلام محمد‌صادق اكبري، رئيس كل دادگستري استان هرمزگان گفت: رأي دادگاه بعد از تأييد در ديوان‌عالي كشور صبح ديروز در بلوار خليج فارس شهرستان بندرعباس و در ملأ‌عام اجرا شد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مازندرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
0
0
من با اعدام مخالفم ولی ... اما تخریب محیط زیست وطبیعت گذشت ندارم زبیایی را خداوند افرید نباید خراب نابود کنیم چون دراینده خودم نا بود می شویم درانصورت باید باکسانی که قصد نابودی محیط را دارند وبا کشتن افراد قانون نباید گذاشت کند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار