کد خبر: 906297
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
استاندار اردبیل:
استاندار اردبیل گفت: متاسفانه در حال حاضر وضعیت درمانی استان اردبیل اصلا مطلوب نیست با توجه به محرومیت مضاعف در بهداشت و درمان نیازمند برنامه‌ریزی‌های اساسی و توجه مسئولان هستیم.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، اکبر  بهنامجو در دیدار مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس در اردبیل اظهار داشت: با افزایش مسافر در تعطیلات نه تنها تخت‌های بیمارستانی و وضعیت موجود پاسخگوی مراجعان نبوده بلکه تراکم زیاد مراجعان باعث نارضایتی مردم می‌شود.

وی افزود: این استان دارای یک هزار و 900 تخت بیمارستانی است و نیاز به افزایش سه هزار و 700 تخت بیمارستانی در استان وجود دارد.

بهنامجو با اشاره به خدمات درمانی تامین اجتماعی در استان اردبیل بیان کرد: با توجه به افزایش جمعیت در استان و توسعه شهری از زمان تاسیس تاکنون این بیمارستان توسعه فیزیکی و تجهیزاتی چندانی نداشته و نیاز به توجه بیشتر است.

وی بیان کرد: بیمارستان سبلان تامین اجتماعی با کمترین ظرفیت خود به فعالیت ادامه می‌دهد و نیاز به افزایش ظرفیت تخت و تجهیزات پزشکی و ارتقای خدمات دارد.

بهنامجو با اشاره به اینکه سالانه هشت میلیون گردشگر وارد این استان می شوند و تا سه سال آینده این تعداد به 13 میلیون افزایش خواهد یافت، افزود: شرکتهای بزرگ سرمایه‌گذاری برای فعالیت در استان اعلام آمادگی کرده‌اند و سازمان تامین اجتماعی نیز می‌تواند بویژه بحث گردشگری در استان فعالیتهای مناسبی را آغاز کند.

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه نارسایی‌ها و مشکلات تحت نظارت تامین اجتماعی در این سفر احصا می‌شود افزود: در جریان سفر مدیرعامل تامین اجتماعی و هیئت همراه با ارایه گزارش توسط مدیران متبوعه و مجمع نمایندگان مشکلات موجود را بررسی کرده و در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعداد زیادی از مشکلات برطرف و تعدادی نیز شروع به فعالیت می‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر