کد خبر: 906261
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
استاندار آذربایجان غربی خبر داد:
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به وجود 5 هزار واحد مسکن مهر نیمه تمام در آذربایجان غربی، گفت: دستگاه های اجرایی برای اتمام طرح مسکن مهر اهتمام ویژه ای داشته و شرکت های خدمات رسان، بهبود وضعیت زیرساختی واحدهای ساخته شده را در اولویت قرار دهند.

محمدمهدی شهریاری با اشاره به پایان نیافتن عملیات احداث 5 هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان غربی اظهار داشت: در صدد هستیم این واحدها را که در مراحل پایانی ساخت قرار دارند، امسال به متقاضیان تحویل دهیم.
وی افزود: مدیریت استان برای حل مشکلات مسکن مهر به ویژه در حوزه زیرساختی پیگیری های لازم را انجام می دهد و ادارات نیز در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند.
استاندار آذربایجان غربی گفت: طبق تصمیم دولت، برای اتمام واحدهای باقی مانده بر اساس زمان بندی اعلام شده، باید تمام دستگاه های خدمات رسان بر تامین نیازهای این واحدها متمرکز شوند.
اشهریاری حل موضوع سود دوران مشارکت در ساخت واحدهای مسکن مهر را در واگذاری این واحدها به مددجویان نهادهای حمایتی موثر دانست و افزود: امیدواریم این مشکل نیز با همکاری کمیته امداد و بهزیستی حل شده و نیازمندان در واحدهای مسکونی ساکن شوند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر