کد خبر: 906013
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
عضو هیأت رئیسه مجلس:
عضو هیأت رئیسه مجلس از معافیت خیران مسکن‌ساز در صدور مجوز ساخت مسکن و بهره‌گیری از خدمات آب، برق و گاز خبر داد.

غلامرضا کاتب در مراسم افتتاح همزمان بیش از دو هزار و 600 واحد مسکونی بنیاد مسکن در 11 استان کشور و تحویل آن به متقاضیان واجد شرایط که در فرمانداری شهرستان گرمسار برگزار شد، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در کنار اهتمام مسؤولان بنیاد مسکن که تلاش دارند تا تفکر حضرت امام خمینی (ره) را در کمک به محرومان و توسعه مسکن روستایی زنده نگه دارند، سعی دارد تا نگاه را تقویت بخشد.

وی گفت: در مجلس شورای اسلامی و در برنامه ششم توسعه، برای اولین بار در امر مهم مسکن خیر‌‌ساز نسبت به معافیت آنان در امر صدور مجوز ساخت مسکن و بهره‌گیری از خدمات آب، برق و گاز اقدام شده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس تمام تصمیمات مجلس شورای اسلامی را در راستای تحقق و حاکم شدن تفکر و اندیشه حضرت امام خمینی (ره) در توجه به محرومان و مستضعفان عنوان کرد و اظهار داشت: با زنده نگه داشتن این تفکر، روابط حاکم بین دولت و ملت روزبه‌روز افزایش خواهد یافت.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس همچنین خواستار مساعدت و همکاری مسؤولان بنیاد مسکن در تأمین مسکن خانواده‌های دارای دو معلول زیرپوشش بهزیستی و نیز اتمام پروژه ناتمام جاده ورودی شهر گرمسار از مسیر کرند شد که دارای اهمیت ویژه شهری و اقتصادی است.

آیت‌الله رسولی‌محلاتی نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن نیز در این مراسم با اشاره به احادیثی در منزلت خیران مسکن‌ساز، از آن‌ها به‌عنوان افرادی که در آخرت توان شفاعت از دیگران را خواهند داشت، یاد کرد.

وی افزود: سعی کنیم با افراد خیر رابطه رفاقتانه برقرار کنیم و چه خوب است که امور خیران بیشتر در تأمین مسکن محرومان و مستضعفان باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر