کد خبر: 906012
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان سمنان خبر داد
مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان سمنان با بیان اینکه پذیرش ۲۰۰ طلاب جدید در ۱۴ حوزه سراسر استان داریم، گفت: تفاهم‌نامه‌ای با سپاه و آموزش و پرورش در جهت تأمین روحانی منعقد کردیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی مهدی‌نژاد در تشریح برنامه‌های حوزه‌های علمیه استان سمنان در سال ۹۷ اظهار کرد: ثبت‌نام طلاب جدید از نیمه اسفندماه شروع شد و تا پایان فروردین‌ماه ادامه یافت.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت پذیرش ۲۰۰ طلبه جدید در ۱۴ حوزه علمیه سراسر استان سمنان امسال وجود داشت، تصریح کرد: امتحان ورودی طلاب برای تقسیم‌بندی اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و در حال حاضر، یک هزار طلبه در حوزه‌های علمیه سراسر استان مشغول تحصیل هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان سمنان با بیان اینکه ساختمان حوزه علمیه میامی ساخته و تکمیل شده است، اضافه کرد: کدگیری برای این حوزه علمیه انجام‌شده و ثبت‌نام طلاب در این مرکز در حال انجام است.

مهدی‌نژاد با تأکید بر اینکه ارتقای حوزه‌های علمیه گرمسار و بسطام را در سال ۹۷ در دستور کار داریم، تصریح کرد: مقدمات این کار فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه سه مرکز تخصصی در استان سمنان در سال ۹۷ فعال می‌شود، اضافه کرد: مرکز تخصصی کلام در سمنان، تفسیر در دامغان و تبلیغ در شاهرود فعال می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه برادران استان سمنان با بیان اینکه اجرای طرح‌های هجرت، امین و بینات را داریم و روحانیان در این راستا در شهرها و روستاها فعال شده‌‌اند، اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای هم با سپاه و آموزش و پرورش در جهت تأمین روحانی داریم که در جریان کار فرهنگی انجام می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر