کد خبر: 906005
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی راه نجات کشور را رعایت الزامات اقتصادی مد نظر مقام معظم رهبری خواند و گفت: اگر این الزامات رعایت شود امیدواری و موفقیت از آن کشور ماست.

حجت‌الاسلام محمدعلی آل‌هاشم  در مراسم آغاز به کار مجدد شرکت رخش خودرو دیزل اظهار کرد: احداث هر کاری بسیار مهم است و از همه افرادی که این شرکت را دوباره به پا کردند و همچنین حمایت‌های تشکیلات قضائی استان تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به راه‌اندازی مجدد شرکت‌های نساجی خامنه و گونی‌سازی جسور در دو روز گذشته افزود: به گفته استاندار محترم این سومین شرکتی است که دقیقاً یک روز بعد از اعلام خارج شدن آمریکا از برجام در استان راه‌اندازی می‌شود که اقدام بسیار شایسته‌ای است.

آل‌هاشم با اشاره به اعطای تسهیلات 6 درصدی در جهت اجرایی شدن سیاست نوسازی ناوگان حمل و نقل بین شهری استان ابراز داشت: با داخلی‌سازی قطعات خودرو موضوع حمایت از کالای ایرانی در کشور تحقق خواهد یافت.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه 10 سال است مقام معظم رهبری نامگذاری سال را به موضوعات مختلف اقتصادی اختصاص می‌دهند، خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که چنین رهبر تیزبینی داریم که همواره با آینده‌نگری هوشمندانه سعی دارند مسائل و مشکلات مبتلابه کشور را به مسوولان گوشزد کرده و آنها را برای مواجهه با شرایط مختلف آماده کنند.

وی افزود: اینکه ترامپ دیوانه دو شب پیش اقدام به خروج از برجام و تهدید به تشدید تحریم‌ها علیه ایران کرد، چیز جدید و تعجب‌آوری نبود؛ ما از زمانی که لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان تسخیر شد، در حال تحریم هستیم؛ هر چند در چند سال گذشته این تحریم‌ها تبدیل به جنگ اقتصادی شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی راه نجات کشور را رعایت الزامات اقتصادی مدنظر مقام معظم رهبری خواند و گفت: اگر این الزامات رعایت شود امیدواری و موفقیت از آن کشور ماست.

آل هاشم یادآور شد: افراد شایسته‌ای داریم که می‎توانند با سرمایه‌گذاری‌های خود چرخ‌های اقتصادی استان و کشور را به حرکت درآورند، به شرطی که کیفیت تولیدات داخلی نیز افزایش یابد که در این صورت مردم دنبال اجناس خارجی نخواهند رفت.

وی در عین حال تاکید کرد: بانک‎ها باید با ارائه تسهیلات با نرخ کم به کمک سرمایه‌گذاران بشتابند تا آنها نیز مشتاق به سرمایه‎گذاری شوند، در مجموع دولت، مردم و همه باید دست به دست هم دهند تا وابستگی اقتصاد کشور به نفت به حداقل ممکن برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر