کد خبر: 906000
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
مردم آذربایجان در راهپیمایی ضدآمریکایی اعلام کردند
مردم آذربایجان‌شرقی با برگزاری راهپیمایی ضدآمریکایی اعلام کردند که آمده‌ایم، بگوییم رهبر انقلابی‌ام جانم فدایت، تا آخر ایستاده‌ایم.

به دنبال خروج آمریکا از برجام و اثبات مکرر بدعهدی‌‌ این کشور، مردم آذربایجان‌شرقی به ویژه تبریز راهپیمایی ضداستکباری باشکوهی بعد از نماز جمعه برگزار کردند.

این راهپیمایی در حالی از مصلای امام خمینی(ره) این شهر تا میدان ساعت برگزار شد که مردم تبریز با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»،«مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل‌سعود»، «نه سازش نه تسلیم، نبرد با آمریکا» از مسوولان خواستند که پاسخ قاطعی در مقابل عهدشکنی آمریکا و خروج احتمالی اروپا از برجام بدهند.

راهپیمایانی که به عشق دفاع از حریم ولایت و کشور عزیز ایران به خیابان آمده بودند، انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی و عهدشکنی آن‌ اعلام کردند.

راهپیمایان تبریزی امروز در حالی‌ شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دادند که پرچم ایران اسلامی را با افتخار بر روی دستان خود حمل کرده و با سر دادن شعارهایی بر بی‌اثر بودن تهدیدات آمریکا تاکید کردند.

پس از تهدیدات رئیس جمهور آمریکا علیه ایران، مردم با شوق و نشاط بیشتر و انگیزه‌ای بیشتری حضور یافته بودند.

مادران و پدرانی که قدرت راه رفتن نداشتند، در کنار نسل چهارم انقلاب حتی با ویلچر در راهپیمایی حضور یافته بودند و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اعلام کردند که آمده‌ایم، بگوییم رهبر انقلابی‌ام جانم فدایت، تا آخر ایستاده‌ایم.

حضور گسترده نسل چهارم انقلاب در راهپیمایی ضدآمریکایی امروز مردم تبریز با شعار مرگ بر آمریکا جلوه‌ای خاصی داده بود.

تظاهرکنندگان تبریزی دست‌نوشته‌هایی در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده بود «آقای ترامپ غلط می‌کنید».

راهپیمایان در این راهپیمایی پرچم آمریکا را نیز آتش زدند.

در پایان نیز قطعنامه‌ای در محکومیت عهدشکنی دولت مستکبر آمریکا صادر و قرائت شد که با فریادهای "الله اکبر" مردم تبریز مورد تائید قرار گرفت. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر