کد خبر: 905881
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
برای نخستین بار حساب فارسی توئیتر رژیم صهیونیستی با بازنشر توئیت صادق زیباکلام، این توئیت را مورد تایید قرار داد.

به گزارش جوان آنلاین، پس از توئیت صادق زیباکلام در خصوص جنگ احتمالی ما بین ایران و اسرائیل که در آن بار دیگر با کشور خواند رژیم صهیونیستی، این رژیم غاصب را مورد تایید قرار داده بود. برای نخستین بار حساب فارسی توئیتر رژیم صهیونیستی با بازنشر توئیت صادق زیباکلام، این توئیت را مورد تایید قرار داد و در این خصوص نوشت: «با همه انتقادات برخی اوقات هم حرف درست می‌زند.»

آقای زیباکلام مبارک است!

این در حالی است که حضرت امام خمینی(ره) که معیار و مصداق سنجش راه از بی‌راه می‌باشند، فرمودند: «هرگاه کاری کردید که دشمن برای شما کف زد و شما را تشویق کرد بدانید در مسیر غلطی گام نهاده‌اید و به خودتان شک کنید.»

این اتفاق واکنش کاربران زیادی را در فضای مجازی برانگیخت. دکتر عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان با اشاره به این موضوع، در کانال خود در پیام رسان سروش نوشت: «در یک اقدام بی سابقه اسرائیل مستقیما ً توئیت زیبا کلام را تایید کرد؛ مبارکه!»

همچنین برخی از کابران با اشاره به خروج آمریکا از برجام، از صادق زیباکلام که یکی از مدافعان برجام بوده خواستند تا پیش از آنکه جوابگوی نسل فردا باشد جوابگوی نسل امروز باشد. به عنوان مثال مجتبی آزاد با یادآوری نخواندن برجام توسط صادق زیباکلام که خود در مناظره‌اش با سید یاسر جبرائیلی بیان کرده بود، در حساب توئیتری خود نوشت: «الان زمان ارائه تحلیل و نظرتون درباره برجام(نخوانده) هست نه اسرائیل. کم برای قبولوندنش تلاش نکردید. شما جواب ما در عصر حاضر رو بدید ایندگان پیشکش»

آقای زیباکلام مبارک است!

برخی دیگر از کاربران نیز از زیباکلام خواستند تا به جای نگرانی در خصوص پاسخگویی به آیندگان، پاسخگوی پول‌های پرداخت شده به او برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه باشد. در این خصوص کاربری با نام نون و القلم نوشت: «فعلا شما جواب نسل امروز رو بده. روشن کن اون چند میلیارد زلزله زدگان رو چیکار کردی نسل‌های بعدی با ما»

آقای زیباکلام مبارک است!

زیباکلام پیش از این در گفت‌وگو با شرق در خصوص پول‌های جمع آوری شده توسط وی گفته بود: «باید بگویم پولی که توسط بنده تهیه شده و تا به امروز سه‌میلیارد و ٤٠٠ میلیون شده، از این پول به‌جز ٣٠ میلیون تومان که همان ابتدای کار برای کمک‌های فوری برداشت شد، مابقی سرجایش قرار دارد؛ یعنی حدود سه‌میلیارد و ٣٧٠ میلیون تومان دست‌نخورده باقی مانده و ما تعمدا نه وارد کار کانکس و چادر شدیم و نه وارد کار دارو شدیم، به این علت که مهم‌تر از کانکس و چادر و شیرخشک و دارو و مناظر و مدارسی که از بین رفته، زلزله واقعی در کرمانشاه و کردستان، فقر است. فرض بگیرید ما زمان را به قبل از ساعت ٢١:٣٠ یکشنبه ٢١ آبان بازگرداندیم و زلزله نیامده و اتفاقی نیفتاده. سؤال اساسی این است که با فقر چه کنیم؟ گیریم که چادر و کانکس دادیم، گیریم که خانه‌هایشان را ساختیم، با فقر می‌خواهیم چه کنیم؟ فقر گسترده‌ای که این منطقه را در خود فرو برده، فقر گسترده‌ای که باعث می‌شود جوانان در روستاها نمانند و به سرپل‌ذهاب و کرمانشاه و تهران و شهرهای بزرگ بیایند و به‌عنوان حاشیه‌نشین با تمام ابعاد ناهنجاری‌هایش زندگی کنند و روستاها را از نیروی کاری که باید کشاورزی کند، خالی کنند. بنابراین خودم به اتفاق برخی از استادان دانشگاه‌های کردستان و کرمانشاه و به اضافه سازمان‌ها و سمن‌هایی که در منطقه کردستان و کرمانشاه فعال هستند، به این جمع‌بندی رسیدیم که کاش حداقل ما بیاییم و یک کار بلندمدت انجام بدهیم.»

غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
France
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
0
0
اتفاقا پاسخ درستی داریم برای...آدمهایی...که معلوم نیست چرا آش جمهوری اسلامی را می‌خورند و حلیم صیهونیست ها را هم میزنند...
Mohammad Reza
|
United States
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
0
1
یعنی یکی در آن مملکت پیدا نمیشود توی دهن این مردک...بزند تا اینقدر مزخرف بخورد مردم ندهد...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار