کد خبر: 905829
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
فرمانده سپاه عاشورا:
فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به ایستادگی ملت ایران در مقابل تهدیدها و فشارها گفت: در تله جنگ روانی دشمن قرار نخواهیم گرفت.

سردار عابدین خرم  در جلسه هم‌اندیشی و نشست صمیمی مدیران صنعت و تولید، اظهار داشت: تهدیدها و فشارها نشان داد که حتما باید به خود اتکا کنیم.

وی تصریح کرد:در بحث اقتصاد کشور، رهبر معظم انقلاب فرمودند که صنعتگران و صاحبان صنایع به خلاقیت و ابتکار خودشان تکیه کنند. 

فرمانده سپاه عاشورا  با تاکید به اینکه اتکا به درون و اتحاد پیروزی‌ها را رقم خواهد زد، ادامه داد: دشمن برای هجمه به ما، روی ضعف‌ها تمرکز می‌کند و مصداق این موضوع دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: ما در دوران جنگ تحمیلی از نظر دفاعی و نظامی قوی نبوده و کمبودهای زیادی داشتیم و دشمن هم روی این مسئله تمرکز کرد و در حقیقت آن زمان جنگ نظامی حاکم بود ولی با اعجاز الهی و اتکا به قوای درونی و عدم وابستگی به دشمن، پیروزی نصیبمان شد.

خرم با تاکید به اینکه در جنگ اقتصادی باید به تفکرات جهادی و انقلابی خود باور داشته باشیم، افزود: نباید چشم به استکبار و قدرت‌های بزرگ بدوزیم در حالی که آنها با پررویی هر چه تمام به ما همواره دروغ گفته‌اند.

وی متذکر شد: وابستگی به افرادی که هیچ‌گاه برای ایران خوب نخواسته‌اند، یک اشتباه بوده و امروز اثر آن را دیدیم چراکه در طول این سال‌ها دشمن به زعم خود ما را در خوف و خفا نگه داشت و محدودیت برای ما ایجاد کرده است. 

فرمانده سپاه عاشورا، نکات اصلی که باید همه مردم در این شرایط به آن توجه کرد، گفت: در این فضا نباید در  جنگ روانی دشمن قرار گیریم و خودمان را ببازیم. 

وی با تاکید به اینکه "نابرده رنج، گنج میسر نمی‌شود" بهترین مصداق برای وضعیت حال ماست، توضیح داد: البته باید مصرع دیگر این شعر را مردم ایران این‌گونه در نطر بگیرند که "گنج بدون رنج، خود رنجی دیگر است".

خرم اذعان داشت: تلاش خادمان و تولیدگران اقتصادی کشور ضامن شکست توطئه دشمن است و ما نیز به عنوان سپاه عاشورا در ایجاد امنیت و فضای کسب و کار تلاش کرده و در خدمت صنعتگران هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر