کد خبر: 905826
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
پدر علم مدیریت ایران:
پدر علم مدیریت و چهره ماندگار مدیریت ایران گفت: امروزه کشورها به دنبال منافع ملی خویش هستند و بر این اساس نباید از دیگر کشورها و ملتی انتظار داشت که برایمان کاری بکنند و باید خودمان به فکر سازندگی و شکوفایی کشور باشیم.

سید مهدی الوانی در مراسم افتتاحیه دومین همایش بین‎المللی مدیریت کسب و کار که در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار داشت: برای موفقیت در عرصه‎‌های تولید ملی که بتوان در عرصه جهانی نیز موفق شد و به دیگر کشورها وابسته نشد، نیازمند انقلاب ذهن و تغییر ذهنیت و افکار مدیران، کارگران و کارفرمایان است.

پدر علم مدیریت ایران در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه امروزه کشورهایی که منابع زیرزمینی زیادی دارند، موفق و مورد احترام نیستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر کشوری ثروتمندتر است که تولید دانش و تکنولوژی در اختیار داشته باشد و به وسیله آن با تولید یک کالا و ارائه آن در سطح دنیا بدون جنگ جهان را تسخیر کند.

وی گفت: امروزه ملت و کشوری مورد احترام و پذیرش است که منابع تولید دانش و تکنولوژی خوبی در اختیار داشته باشد.

الوانی افزود: هم اکنون فضای کسب و کاری در دنیا رو به توسعه و پیشرفت است که به تکنولوژی روز دنیا مجهز شده باشد و با توجه به دانش روز در اختیار جامعه قرار گیرد.

 پدر علم مدیریت و چهره ماندگار مدیریت ایران در بخش دیگر سخنان خود از مسوولان و اساتید دانشگاه‌ها خواست که دانشجویان را طوری تربیت کنند که به میهن و دانشگاه خود وفادار باشند و بعد از فارغ‌التحصیلی کشور را ترک نکنند.

وی یادآور شد: جای تاسف است که دانشجویان و نیروی انسانی ماهر و متخصص که ما در دانشگاه‌ها تربیت می‌کنیم و هزینه زیادی هم بابت آن پرداخت می‌کنیم، به خاطر عدم مدیریت صحیح این نیروها و نداشتن حمایت‌های لازم بعد از فارغ‌التحصیل شدن از کشور خارج می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر